Версия за печат

00530-2007-0032


Обявление за обществена поръчка

BG-Пловдив: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО" - ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО" - ПЛОВДИВ, ул. "Скопие" № 106, За: Гинка Иванова, Георги Бакърджиев, Р. България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935477, E-mail: ginka.ivanova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Охранителни услуги - денонощна въоръжена охрана на административната сграда на ТД на НАП в гр. Стара Загора, ул. "Кенали" № 1 и денонощна охрана на административна сграда и фронт офис на ТД на НАП в гр. Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23
Основно място на изпълнение: Сградата на ТД на НАП-Стара Загора, ул. "Кенали" № 1 и сградата на ТД на НАП-Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1
Код NUTS: BG22
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

"Охранителни услуги - денонощна въоръжена охрана на административната сграда на ТД на НАП в гр. Стара Загора, ул. "Кенали" № 1 и денонощна охрана на административна сграда и фронт офис на ТД на НАП в гр. Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

74613000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

административната сграда на ТД на НАП-Стара Загора, състояща се от сутерен и шест етажа с обща разгърната застроена площ 6023 кв.м., заедно с прилежащия терен с площ 3506 кв.м. и административната сграда на ТД на НАП-Кърджали, представляваща сутерен, част от 1 етаж и целите 2 и 3 етажи от четириетажна масивна административна сграда с разгърната застоена площ 1864 кв. м., заедно с масивна триетажна пристройка с разгърната застроена площ 1385 кв. м., в която е разположен фронт офис.

Прогнозна стойност без ДДС
30000 BGN
ІІ.2.2) Опции

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците в процедурата представят гаранции за участие в размер на 150 /сто и петдесет/ лева за участие за една обособена позиция и 300 /триста/ лева при участие за цялата обществена поръчка. В случай, че участникът избере гаранцията да е във вид на парична сума, последната следва да се преведе по сметка на Дирекция "ОУИ"-Пловдив в банка "Хеброс" по сметка BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, BIC код UNCRBGSF. Участникът, определен за изпълнител представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 4 % от стойността на договора и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на възнаграждението се извършва на 12 равни месечни вноски, в срок до 60 дни след представяне на фактура

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Не могат да участват в процедурата участници, за които са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1,2 и 5 от ЗОП. Изискванията към участниците и документите, които следва да се представят са подробно описани в документацията
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи, подробно описани в документацията
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Документи, подробно описани в документацията
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи, подробно описани в документацията
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Документи, подробно описани в документацията
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Лиценз за извършване на охранителна дейност съгласно чл. 4, ал. 1 от Закона за частната охранителна дейност или да има право да извършва охранителна дейност на отснование Закона за министерство на вътрешните работи. Разрешителни за носене на оръжие в съответствие с изискванията на Закона за контрол над взривните вещества, огнестрелните оръжия и боеприпасите и подзаконовите нормативни актове по прилагането му.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

001-9/21.04.07 г.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28/05/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 40 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в откритата процедура се получава в деловодството на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, ул. "Скопие" № 106,ет. 1 всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа в срок до 17.30 часа на 28.05.07 г., срещу представен документ за заплатени по банков път 48 /четиридесет и осем / невъзстановими лева по сметка на Дирекция "ОУИ"-Пловдив в Банка "Хеброс" BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
28/05/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

сградата на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ет. 10, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законните представители по съдебно решение на участниците в процедурата или техни представители, разполагащи с изрично пълномощно за участие в процедурата


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 001-9/21.04.07 г. на Георги Ченков Търновалийски, директор на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.07 г. на Изпълнителния директор на НАП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: денонощна въоръжена охрана на административна сграда на ТД на НАП-Стара Загора, ул. "Кенали"№ 1
1) Кратко описание

денонощна въоръжена охрана

2) Общ терминологичен речник (CPV)

74613000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

административна сграда състояща се от сутерен и шест етажа с обща разгъната застроена площ 6023 кв. м., заедно с прилежащия терен с площ 3506 кв. м.

Прогнозна стойност без ДДС
15000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: денонощна охрана на административната сграда на ТД на НАП-Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1
1) Кратко описание

денонощна охрана на административна сграда

2) Общ терминологичен речник (CPV)

74613000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

обекта представлява сутерен, част от 1 етаж и целите 2 и 3 етажи от четириетажна масивна административна сграда с разгърната застроена площ 1864 кв. м., заедно с масивна триетажна простройка с разгъната застроена площ 1385 кв.м., в която е разположен фронт офис

Прогнозна стойност без ДДС
15000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12