Версия за печат

00530-2007-0030


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Варна: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" гр. Варна при ЦУ на НАП гр. Варна, бул. "Осми приморски полк", № 128, За: Диана Николова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: Бул."Осми приморски полк" № 128

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" към ЦУ на НАП, град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Диана Николова, РБългария 9000, гр.Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: бул. "Осми приморски полк" № 128

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Национална агенция за приходите, град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Диана Николова/ Росица Радева, РБългария 9000; 7000, гр.Варна; гр.Русе, Тел.: 052 360419; 082 819112, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128; гр. Русе, ул."Пирот" №24

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национална агенция за приходите, град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Диана николова, РБългария 9000, град Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg

Място/места за контакт: град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Абонаментно ежедневно и месечно комплексно почистване с препарати, консумативи и техника на сградния фонд на ТД на НАП - Варна и ТД на НАП - Русе

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 14
Основно място на изпълнение: гр. Варна и гр.Русе
Код NUTS: BG13
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Абонаментно ежедневно и месечно комплексно почистване с препарати, консумативи и техника на сградния фонд на ТД на НАП - Варна и ТД на НАП - Русе, в т. число: А/ ежедневно (в работни дни) хигиенно почистване със собствени препарати, консумативи и почистваща техника на подови настилки, санитарно - хигиенни помещения и офис техника; Б/ежедневно събиране и изхвърляне на отпадъците да контейнерите за смет; В/ почистване на мебели; Г/на всеки два месеца през календарната година машинно хигиенно почистване на коридори и външно хигиенно почистване на дограма, стъкла и съклопакет; Д/два пъти годишно мокро почистване на мека мебал; Е/ежедневно почистване на прилежащите към сградата терени; Ж/ежедневно почистване при зимни условия на подходите към сградата

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

74731000

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

15.12.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гарaнция за участие - безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по следния IBAN на Възложителя: BG 73 TTBB 9400 3315 0686 47, BIC TTBBBG 22, СЖ "Експресбанк" АД, Варна, в размер на 90 лева за цялата поръчка или в размер на 45 лв. за обособена позиция. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката под формата на неотменима и безусловна банкова гаранция или парична сума за срок на валидност до приключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се осъществява за календарен месец с платежно нареждане след предоставянето на услугата въз основа на издадена фактура, по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Решение за първоначална съдебна регистрация, а ако кандидатът е физическо лице-документ за самоличност, удостоверение за актуално състояние на ЮЛ и ЕТ, издадено от компетентния съд не по-рано от тридесет дни преди представяне на офертата, документ за регистрация по БУЛСТАТ на кандидата, декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната финансова година /заверени фотокопия/.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да представи алтернативно един от двата документа.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Референции за абонаментно почистване на сгради на най - малко три бюджетни организации.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Референции за абонаментно почистване на сгради на най - малко три бюджетни организации.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04/06/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес: гр. Варна, бул. "Осми приморски полк" , № 128, ет. 1, стая 112 /деловодство/, в срок до 04.06.2007г. всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа, срещу представен документ за внесена сума в размер на левовата равностойност на 10.23 /невъзстановими/ евро , която се внася по следния IBAN: BG 12TTBB94003115068646, BIC TTBBBG22,СЖ "Експресбанк" АД - Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
04/06/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на НАП - Варна, бул "Осми приморски полк" № 128, ет.6, стая 619

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по ал.3 и ал.4 на чл.68 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложител на обществената поръчка е Националната агенция за приходите. Конкретната процедура се открива от упълномощено лице и за нуждите на териториалните дирекции на Възложителя в обхвата на Дирекция "ОУИ" - Варна към ЦУ на НАП. Общата очаквана стойност за поръчката за обществена поръчка за услуги с този обект в рамките на възложителя НАП е в размер на 161 056.94 евро, съгласно чл. 45а от ЗОП, което поражда задълженито за публикуване.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, България, град София 1000, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решене или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" към ЦУ на НАП, град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Диана Николова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Интернет адрес/и:

URL: www.nap.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Абонаментно ежедневно и месечно комплексно почистване с препарати, консумативи и техника на сградния фонд на ТД на НАП - Варна
1) Кратко описание

1. Ежедневно ( в работни дни) хигиенно почистване със собствени препарати, консумативи и почистваща техника на подови настилки, санитарно - хигиенни помещения и офис техника; 2. Ежедневно събиране и изхвърляне на отпадъците до контейнерите за смет; 3. Почистване на мебели - при необходимост; 4. На всеки два месеца през календарната година машинно хигиенно почистване на коридори и външно хигиенно почистване на дограма, стъкла и стъклопакет; 5. Два пъти годишно мокро почистване на мека мебел; 6. Ежедневно почистване на прилежащите към сградата терени; 7. Ежедневно почистване при зимни условия на подходите към сградата;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

74731000

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните

3) Количество или обем

Съгласно Приложене № 1 от документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 15.12.2008 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Участникът може да подава оферта за една или повече обособени позиции.


Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Абонаментно ежедневно и месечно комплексно почистване с препарати, консумативи и техника на сградния фонд на ТД на НАП - Русе
1) Кратко описание

1. Ежедневно ( в работни дни) хигиенно почистване със собствени препарати, консумативи и почистваща техника на подови настилки, санитарно - хигиенн помещения и офис техника; 2. Ежедневно събиране и изхвърляне на отпадъците до контейнерите за смет; 3. Почистване на мебели - при необходиост; 4. На всеки два месеца през календарната година машинно хигиенно почистване на коридори и външно хигиенно почистване на дограма, стъкла и стъклопакет; 5. Два пъти годишно мокро почистване на мека мебел; 6. Ежедневно почистване на прилежащите към сградата терени; 7. Ежедневно почистване при зимни условия на подходите към сградата;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

74731000

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните

3) Количество или обем

Съгласно Приложене № 2 от документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 15.12.2008 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Участникът може да подава оферта за една или повече обособени позиции.