Версия за печат

00530-2007-0028


Обявление за обществена поръчка

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "ОУИ" гр. София при ЦУ на НАП, ул. Аксаков №21, За: Емилия Игнатова Александрова - главен експерт в Дирекция "ОУИ" гр. София, България 1000, София, Тел.: 02 98593715, E-mail: e.ignatova-alexandrova@rddsf.minfin.bg, Факс: 02 9862061

Място/места за контакт: Емилия Игнатова Александрова

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори /абонамент, включително доставка на части/ на 2 броя пътнически асансьорни уредби, находящи се в Териториална дирекция на НАП София-град, ул. Аксаков №21

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: Сградата на ТД на НАП София-град, ул. Аксаков №21
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори /абонамент, включително доставка на части/ на 2 броя пътнически асансьорни уредби, находящи се в Териториална диракция на НАП София-град, ул. Аксаков №21

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

услуги по ремонт и поддържане на 2 /два/ броя пътнически асансьорни уредби, съгласно техническите спецификации посочени в Глава ІІ /Технически спецификации/ от конкурсната документация

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 100 лева във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП в Банка "HVB Биохим", клон Батенберг, набирателна сметка: №BG21BACX966033888563 17, BIC код: BACXBGSF. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора във вид на парична сума или банкова гаранция учредена в полза на възложителя

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането по договора ще се осъществява чрез ТД на НАП София - град, по банков пъти сметка посочена от изпълнителя, както следва: за абонаментното обслужване в срок 30 /тридесет/ календарни дни от изтичане на съответния месец ; за възникналия текущ ремонт или вложени резервни части в срок 30 /тридесет/ дни от осъществяването на съответната услуга след представяне на фактура от изпълнителя пред възложителя

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Да

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Удостоверение за актуално състояние, издадено до шест месеца назад към момента на подаване на офертата в Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП; 2.Удостоверение за вписване в регистъра на дейностите по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност, издадено на участника от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени от него длъжностни лица съгласно чл.36 от Наредба за безопасната експлоатация и технически надзор на асансьори /НБЕТНА/; 3.Копия от трудовите договори на наетия от участника персонал, пряко ангажиран с дейността по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори съгласно чл.34, ал.1, т.1 от НБЕТНА, а в случаите по чл.34, ал.2, т.1 от наредбата - копие от дружествения договор; 4.Копия от свидетелствата за правоспособност на персонала, издадени по реда на Наредба №3 от 17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори", като поне един от асансьорните монтьори на участника следва да е придобил първа степен на правоспособност; 5.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 6.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП; 7.Декларация, че участникът няма да ползва подизпълнители /в случай, че не предвижда участието на такива/; 8.Документ за закупена документация за участие в процедурата; 9.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на Дирекция "ОУИ" гр. София; 10.Нотариално заверено пълномощно, в случай, че участникът се представлява от лице различно от законния му представител; 11.Ценово предложение в отделен плик с надпис "Предлагана цена"; 12.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 13.Участниците се отстраняват от по-нататъшно участие в откритата процедура при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, чл.69, ал.1 от ЗОП, както и на такива посочени в конкурсната документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ, а в случаите в които едноличният търговец не е вписан - копие от документ за самоличност; 2.Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай че участникът е регистриран; 3. Счетоводен баланс за предходната финансова година; 4.Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ, а в случаите в които едноличният търговец не е вписан - копие от документ за самоличност; 2.Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран; 3.Счетоводен баланс за предходната финансова година; 4.Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на техническото оборудване - уредите, машините и съоръженията, с което разполага участникът за изпълнение на услугата съгласно чл.34, ал.1, т.2, т.3 и т.4 от НБЕТНА; 2.Списък на основните договори за услуги с предмет - ремонт и поддържане на асансьори, изпълнени от участника през последните две години, включително стойностите, датите и получателите, придружен с най-малко 5 /пет/ броя препоръки за добро изпълнение.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Списък на техническото оборудване - уредите, машините и съоръженията, с което разполага участникът за изпълнение на услугата съгласно чл.34, ал.1, т.2, т.3 и т.4 от НБЕТНА; 2.Списък на основните договори за услуги с предмет - ремонт и поддържане на асансьори, изпълнени от участника през последните две години, включително стойностите, датите и получателите, придружен с най-малко 5/пет/ броя препоръки за добро изпълнение.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

чл.36 от Закона за техническите изисквания към продуктите; чл.34 и чл.36 от Наредба за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори; чл.16 от Наредба №3 от 17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори"

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена на абонаментно обслужване за 1 месец; тежест: 50 %
Показател: часова ставка при извършване на текущ ремонт; тежест: 25 %
Показател: време за реакция при възникнала авария; тежест: 15 %
Показател: гаранционен срок за качеството на ремонта; тежест: 10 %
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение №1 от 10.04.2007 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" гр. София при ЦУ на НАП

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17/05/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден на адрес: ул.Аксаков №21, деловодството на Дирекция "ОУИ" гр. София - етаж 7, срещу документ за внесена по банков път невъзстановима сума в размер на 20 лева за закупуване на конкурсната документация по сметка: Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, сметка № BG25BACX 966031 888563 10, BIC код - BACXBGSF, Банка "HVB Банк Биохим", клон Батенберг

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17/05/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

сградата на ТД на НАП София-град, ул. Аксаков №21

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

законните представители на участниците или упълномощените за това лица


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Бойко Атанасов - Директор на Дирекция "ОУИ" гр. София при ЦУ на НАП, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29/01/2007 г. на Изпълнителния директор на НАП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ