РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на хигиенни материали за ТД на НАП Сливен, ТД на НАП Ямбол и УБ гр. Поморие.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
Поморие, Сливен, Ямбол
Код NUTS:
BG23
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Доставка на хигиенни материали за ТД на НАП Сливен, ТД на НАП Ямбол и УБ гр. Поморие.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
25122310
Описание:
Хигиенни продукти
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Доставка на хигиенни материали за ТД на НАП Сливен, ТД на НАП Ямбол и УБ гр. Поморие - по опис съгласно документацията
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
"Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 50 лв. /петдесет/ внесени по банкова сметка № ВG07ВАСХ96603388964918 в HVB БАНК БИОХИМ клон Бургас – б.код BAXXBGSF. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % /пет/ от стойността на договора.Гаранцията може да се представи като парична сума или банкова гаранция.Паричната сума се внася от кандидата определен за изпълнител към датата на подписване на договора. Сумата се внася по банкова сметка № ВG07ВАСХ96603388964918 в HVB БАНК БИОХИМ клон Бургас – б.код BACXBGSF. Банковата гаранция следва да е неотменима, за срока на изпълнение на договора и да се представи при подписването на същия в Дирекция"ОУИ" Бургас
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
до 60 дни след изпълнение на услугата и представяне на всички изискуеми документи
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. съдебна регистрация;
2. данъчна регистрация;
3. БУЛСТАТ регистрация ;
4. документ за внесена гаранция за участие;
5. декларация по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;
6. доказателства за икономическо и финансово състояние - чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
7. доказателства за техническите възможности - чл.51, ал.1 - посочени в документацията
8. декларация за подизпълнители - чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП;
9. свидетелство за съдимост;
10. удостоверение за наличие/липса на задължения по ДОПК;
11. удостоверение от съответния окръжен съд за производство по обявяване в несъстоятелност и/или ликвидация;
12. подписан списък с документите от офертата;
13. ценово предложение в запечатан, непрозрачен плик;
14. други документи - съгласно тръжната документация.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: доказателства за икономическо и финансово състояние - чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: доказателства за икономическо и финансово състояние - чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: доказателства за техническите възможности - чл.51, ал.1 - посочени в документацията
Изисквано/и минимално/и ниво/а: доказателства за техническите възможности - чл.51, ал.1 - посочени в документацията
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08/06/2007 00:00 Час: 17:30
Условия и начин на плащане
Документацията се получава на адрес - Д "ОУИ" Бургас, град Бургас, ул."Цар Петър" №5"б", всеки работен ден от 14:00 до 17:30 часа, срещу представен документ за платена цена на документацията, преведена по следната банкова сметка: № BG38BACX96603188964910 в HVB БАНК БИОХИМ клон Бургас – б.код BACXBGSF.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
08/06/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 11/06/2007 00:00 Час: 14:00
Място
в сградата на Дирекция"ОУИ" Бургас, гр.Бургас, ул."Цар Петър"№5Б
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
лицата посочени в чл.68 ал.5 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Възложителя си запазва правото да реализира допълнителна поръчка съгласно чл.90 от ЗОП
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисията за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
жалбата се подава в срок 10 дни от узнаването за съответното решение - чл.120, ал.2 от ЗОП
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на хигиенни материали за УБ гр. Поморие при ТД на НАП Бургас.
1)
Кратко описание
Доставка на хигиенни материали за УБ гр. Поморие.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
25122310
Описание:
Хигиенни продукти
3)
Количество или обем
Доставка на хигиенни материали УБ гр. Поморие - количества съгласно документацията
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2007 г.
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка на хигиенни материали за ТД на НАП Сливен
1)
Кратко описание
Доставка на хигиенни материали за ТД на НАП Сливен
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
25122310
Описание:
Хигиенни продукти
3)
Количество или обем
Доставка на хигиенни материали за ТД на НАП Сливен-съгласно документацията
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2007 г.
Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Доставка на хигиенни материали за ТД на НАП Ямбол
1)
Кратко описание
Доставка на хигиенни материали за ТД на НАП Ямбол
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
25122310
Описание:
Хигиенни продукти
3)
Количество или обем
Доставка на хигиенни материали за ТД на НАП Ямбол - съгласно документацията
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2007 г.