РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Абонаментна поддръжка и ремонт (включително доставка на резервни части) на асансьори
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
1
Основно място на изпълнение:
гр.Варна
гр.Шумен
Код NUTS:
BG13
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Абонаментна поддръжка и ремонт (включително доставка на резервни части) на асансьори монтирани в сградата на Териториална дирекция на НАП - Варна и Териториална дирекция на НАП - Шумен по обособени позиции.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
50750000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на асансьори
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно документацията за участие.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гарaнция за участие-безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по следния IBAN на Възложителя:
BG73TTBB94003315068647, BIC TTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД, Варна, в размер на 50 лева за цялата поръчка или в размер на 25лв. за обособена позиция. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката под формата на неотменима и безусловна банкова гаранция или парична сума за срок на валидност до приключване на договора.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането ще се осъществява чрез банков превод до 60 дни след представена фактура за извършената доставка в счетоводството на съответната ТД на НАП.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
В случай, че участникът, определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Решение за първоначална съдебна регистрация, а ако кандидатът е физическо лице-документ за самоличност, удостоверение за актуално състояние на ЮЛ и ЕТ, издадено от компетентния съд не по-рано от тридесет дни преди представяне на офертата, документ за регистрация по БУЛСТАТ на кандидата, декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; Удостоверение, съгласно чл.36, ал.1 от Закона за техническите изисквания към продуктите, издадено по ред, предвиден в Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната финансова година /заверени фотокопия/.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да представи алтернативно един от двата документа.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори с идентични на настоящата поръчка предмети, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение, Удостоверение, съгласно чл.36, ал.1 от Закона за техническите изисквания към продуктите, издадено по ред, предвиден в Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори, Списък с имената и професионалната квалификация на персонала, отговорен за изпълнението на поръчката
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Удостоверение, съгласно чл.36, ал.1 от Закона за техническите изисквания към продуктите, издадено по ред, предвиден в Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба
Наредба № 3 от 17 януари 2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори"
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07/05/2007 00:00 Час: 17:30
Условия и начин на плащане
Документацията се получава на адрес: гр.Варна, бул."Осми приморски полк" № 128, ет.1, стая 112 /деловодство/, всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа, срещу представен документ за внесена сума в размер на 20 /невъзстановими/ лева , която се внася по следния IBAN: BG 12TTBB94003115068646, BIC TTBBBG22,СЖ "Експресбанк" АД - Варна.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
07/05/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 08/05/2007 00:00 Час: 10:30
Място
Сградата на НАП - Варна, бул "Осми приморски полк" № 128, ет.6, стая 621
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по ал.3 и ал.4 на чл.68 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Светослав Асенов Аврамов - Директор на Дирекция "ОУИ" - Варна, упълномощен със Заповед № ЗЦУ - 63/29.01.2007 г., на основание чл.8, ал.1 от Закона за обществените поръчки
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, България, гр. София 1000, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
На основание чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решене или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 360440, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440
Интернет адрес/и:
URL: www.nap.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Абонаментна поддръжка на асансьори (включително доставка на резервни части) в сградата на Териториална дирекция на Национална агенция за приходите – Варна, находяща се в гр.Варна, бул. „Осми приморски полк” № 128
1)
Кратко описание
Абонаментна поддръжка на асансьори (включително доставка на резервни части) в сградата на Териториална дирекция на Национална агенция за приходите – Варна, находяща се в гр.Варна, бул. „Осми приморски полк” № 128
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
50750000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на асансьори
3)
Количество или обем
Съгласно документацията за участие.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5)
Допълнителна информация относно обособените позиции
Участниците могат да подават оферти за всички или за една или повече обособени позиции.
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Абонаментна поддръжка на асансьори (включително доставка на резервни части) в сградата на Териториална дирекция на Национална агенция за приходите – Шумен, находяща се в гр.Шумен, пл.”Освобождение” № 2.
1)
Кратко описание
Абонаментна поддръжка на асансьори (включително доставка на резервни части) в сградата на Териториална дирекция на Национална агенция за приходите – Шумен, находяща се в гр.Шумен, пл.”Освобождение” № 2.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
50750000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на асансьори
3)
Количество или обем
Съгласно документацията за участие.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5)
Допълнителна информация относно обособените позиции
Участниците могат да подават оферти за всички или за една или повече обособени позиции