Версия за печат

01351-2020-0056

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 175203478

BG411, Представляващият Булгартрансгаз ЕАД - изпълнителен директор, ж.к. Люлин - 2, бул. Панчо Владигеров № 66, За: Мариана Христова, България 1336, София, Тел.: 003592 9396692, E-mail: Mariana.Hristova@bulgartransgaz.bg, Факс: 003592 9250063

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.bulgartransgaz.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://tenders.bulgartransgaz.bg/bg/competitions/investicionno_proektirane_dostavka_na_neobhodimite_materiali_i_oborudvane_izgrajdane_i_vavejdane_v-4408-c1-1.html.

I.4) Основна дейност

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: БТГ-РД-07-74 от 12.06.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01351-2020-0056
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Инвестиционно проектиране, доставка на необходимите материали и оборудване,изграждане и въвеждане в експлоатация на обект: Обвързка за работа в реверсивен режим на ТГ1 при КС "Лозенец" и реконструкция на ОС "Лозенец 1" В обществената поръчка се включва изпълнение на следните дейности: - проучвателни дейности; - осигуряване на необходимите изходни данни за изработване на инвестиционния проект; - изработване на инвестиционен проект - фаза работен проект; - съгласуване на работния проект с Възложителя, Консултанта по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ, компетентните контролни органи, експлоатационни дружества и други заинтересовани лица, одобряването на инвестиционния проект по реда на чл. 144, ал. 1 от ЗУТ и получаване на разрешение за строеж; - временно строителство по преценка на Изпълнителя, в т.ч. наемане на необходимите земи за изграждане на временна приобектова база, подготовка за строителството, мобилизация и демобилизация; - доставка на необходимите материали и оборудване (без това доставяно от Възложителя); - упражняване на авторски надзор по време на строителство; - демонтажни и строително–монтажни работи; - провеждане на изпитания: единични, комплексни и приемни изпитания; - съставяне на строителни книжа, изпълнителна и екзекутивна документации; - кадастрално заснемане на строежа и получаване на удостоверение по чл.54а, ал.3 от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР); - дейности по приемане и въвеждане в експлоатация на строежа: (Подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Образец 15); Участие в комисия при провеждане на 72–часови проби при експлоатационни условия и подписване на Протокол за проведена 72-часова проба при експлоатационни условия (Образец 17); Предварително съгласуване за разрешаване ползването на строежа; Участие в комисия при подписване на Протокол за установяване на годността за ползване на строежа (Образец 16) и съдействие за получаване на Разрешение за ползване).


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 4968 от 28.05.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Главболгарстрой АД, ул. Дамяница 3-5, България 1619, София, Тел.: 00359 29151858, E-mail: gbs-sofia@gbs-sofia.com, Факс: 00359 28575031

Интернет адрес/и:

URL: www.gbs-bg.com.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

ДА

Подизпълнител: Химкомплект инженеринг АД; Дейност: Инвестиционно проектиране съгласно Техническите спецификации, съгласуване на инвестиционните проекти, осъществяване на авторски надзор, осигуряване на екип за изпълнение на дайностите по поръчката; Дял: 1.5%
ІII.5) Предмет на договора

Предмета на договора включва изпълнение на следните дейности: - проучвателни дейности; - осигуряване на необходимите изходни данни за изработване на инвестиционния проект; - изработване на инвестиционен проект - фаза работен проект; - съгласуване на работния проект с Възложителя, Консултанта по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ, компетентните контролни органи, експлоатационни дружества и други заинтересовани лица, одобряването на инвестиционния проект по реда на чл. 144, ал. 1 от ЗУТ и получаване на разрешение за строеж; - временно строителство по преценка на Изпълнителя, в т.ч. наемане на необходимите земи за изграждане на временна приобектова база, подготовка за строителството, мобилизация и демобилизация; - доставка на необходимите материали и оборудване (без това доставяно от Възложителя); - упражняване на авторски надзор по време на строителство; - демонтажни и строително–монтажни работи; - провеждане на изпитания: единични, комплексни и приемни изпитания; - съставяне на строителни книжа, изпълнителна и екзекутивна документации; - кадастрално заснемане на строежа и получаване на удостоверение по чл.54а, ал.3 от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР); - дейности по приемане и въвеждане в експлоатация на строежа: (Подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Образец 15); Участие в комисия при провеждане на 72–часови проби при експлоатационни условия и подписване на Протокол за проведена 72-часова проба при експлоатационни условия (Образец 17); Предварително съгласуване за разрешаване ползването на строежа; Участие в комисия при подписване на Протокол за установяване на годността за ползване на строежа (Образец 16) и съдействие за получаване на Разрешение за ползване).

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

199

ІII.7) Стойност, посочена в договора
4977777.77 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

21.09.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Съгл. ДС № 1/14.11.2022г.: Изпълнение на количества и видове СМР съгл. количествено-стойностна сметка (Прил.№1 към ДС№1) с обща стойност в размер до 6747695.05 лв. без ДДС. В същия размер е изменена т.4.2. от Ценовата листа, Прил.№1 към Ценово предложение (Прил.№3 към Дог.№ 4968). Промяна на общата стойност на Дог.№ 4968 по т.3.1., като същата е в размер на 7187426.47 лв. без ДДС. Единичните цени посочени в Прил.№1 към ДС№1 са окончателни и валидни до изпълнение на всички поети от Изпълнителя задължения по Дог.№ 4968 и не подлежат на последваща индексация в резултат на инфлация.; Преди промяната: Стойност на т.4.2. от Ценовата листа, Приложение №1 към Ценово предложение (Приложение №3 към Договор № 4968) и на Количествено-стойностна сметка по окрупнени показатели Приложение №2 към Ценово предложение – 4 538 046.35 лв. без ДДС. Общата стойност на Договор № 4968 по т.3.1. – 4 977 777.77 лв. без ДДС.; След промяната: Изпълнение на количества и видове СМР съгласно количествено-стойностна сметка (Прил.№1 към Доп.споразумение №1) с обща стойност в размер до 6747695.05 лв. без ДДС. В същия размер е изменена т.4.2. от Ценовата листа, Прил.№1 към Ценово предложение (Прилож.№3 към Договор № 4968). Промяна на общата стойност на Договор № 4968 по т.3.1., като същата е в размер на 7187426.47 лв. без ДДС.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП
Променено условие: Съгл. ДС №2/18.05.2023 г.: Отпадат количества и видове СМР по КСС(Прил. към ДС № 1/14.11.2022г.), с обща стойност 92357.06 лв. без ДДС, посочени в Таблица на отпадналите количества и видове работи–Прил.към ДС № 2. Допълнително възникнали видове и количества СМР с обща стойност 159 849,33 лв.без ДДС, посочени в Таблица на допълнително възникнали количества и видове работи–Прил. към ДС№2. Отчитането на действително изпълнените видове и количества СМР се извършва по Актуализирана КСС на обща стойност до 6815187.32 лв. без ДДС(Прил. към ДС №2), която не надвишава сумата от цените по т.4.2. и т.4.3. от Ценовата листа, с което общата стойност на Договор № 4968/28.05.2021г. не се надвишава.; Преди промяната: Изпълнение на количества и видове СМР по т.4.2. от Ценова листа съгласно количествено-стойностна сметка (Приложение № 1 към Допълнително споразумение № 1 от 14.11.2022 г.) - в размер до 6 747 695,05 лв. без ДДС. Изпълнение на непредвидени видове и количества работи по т.4.3. от Ценова листа ( Приложение № 1 към Ценово предложение - Приложение № 3 към Договора) - в размер до 68 070,70 лв. без ДДС.; След промяната: Изпълнение на количества и видове СМР съгласно Актуализирана количествено-стойностна сметка (Приложение към Допълнително споразумение №2 от 18.05.2023 г.) – в размер до 6 815 187.32 лв. без ДДС.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
7177129.45 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Датата на приключване посочена в раздел IV.1) е датата на която е извършено последното дължимото плащане.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

10.10.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Надя Дамева Стоева
VII.2)
Длъжност: Директор на Дирекция „Обществени поръчки“ и пълномощник на изпълнителния директор на „Булгартрансгаз” ЕАД, съгласно пълномощно с изх. № БТГ-92-01-154 от 11.08.2023 г.