Версия за печат

05397-2019-0040

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 180680495

BG411, Министерство на електронното управление, гр. София, ул. Ген. Й. В. Гурко № 6, За: Васил Пенов -главен юрисконсулт, България 1000, София, Тел.: 02 9492355, E-mail: V.Penov@egov.government.bg, Факс: 02 9492158

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://egov.government.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://app.eop.bg/buyer/37909; www2.e-gov.bg/bg/zop/zop2016/268.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ДАЕУ-14555 от 22.10.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
05397-2019-0040
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка и инсталация на специализирани устройства и на лицензи за специализиран софтуер за резервни копия на критични данни и регистри на електронното управление.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 12 от 11.02.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КОНТРАКС АД, р-н Изгрев, ул. Тинтява № 13, България 1113, София, Тел.: 02 9609774, E-mail: office@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

Интернет адрес/и:

URL: https://www.kontrax.bg/bg/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка и инсталация на специализирани устройства и на лицензи за специализиран софтуер за резервни копия на критични данни и регистри на електронното управление“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

36

ІII.7) Стойност, посочена в договора
553257 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

30.06.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Променя се т.16 от Техническото предложение на Изпълнителя и договорът се удължава със срок на действие на извънредното положение в страната.; Преди промяната: 1. Дисков масив Fujitsu ETERNUS CS800 S7; 2. Доставка и инсталация на специализирани устройства за създаване на резервни копия – 90 (деветдесет) календарни дни от влизане в сила на договора.; След промяната: 1. Дисков масив Fujitsu ETERNUS CS800 SCALE; 2. Договора се удължава със срок на действие на извънредното положение в страната.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
553257 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

07.09.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ангел Петров Петров
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на МЕУ, възложител на основание чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно Заповед МЕУ-10412/04.07.2023 г.