Версия за печат

05397-2019-0040

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 180680495

BG411, Министерство на електронното управление, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 6, За: Борислав Нейчев, България 1000, София, Тел.: 02 4457757, E-mail: B.Neychev@egov.government.bg, Факс: 02 4457757

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://egov.government.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://app.eop.bg/buyer/37909.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ДАЕУ-14555 от 22.10.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
05397-2019-0040
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка и инсталация на специализирани устройства и на лицензи за специализиран софтуер за резервни копия на критични данни и регистри на електронното управление


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 12 от 11.02.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КОНТРАКС АД, ул. Тинтява 13, България 1113, София, Тел.: 02 29609777, E-mail: tenders@kontrax.bg, Факс: 02 29609797

Интернет адрес/и:

URL: https://www.kontrax.bg/bg/.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка и инсталация на специализирани устройства и на лицензи за специализиран софтуер за резервни копия на критични данни и регистри на електронното управление.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

36

ІII.7) Стойност, посочена в договора
553257 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

30.06.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Т.16 от Техническото предложение на Изпълнителя; Преди промяната: Дисков масив Fujitsu ETERNUS CS800 S7; След промяната: Дисков масив Fujitsu ETERNUS CS800 SCALE; Правно основание: Чл. 306 от Търговския закон
Променено условие: Чл. 4 ал. 2 т. 1 от Договора; Преди промяната: Доставка и инсталация на специализирани устройства за създаване на резервни копия – 90 (деветдесет) календарни дни от влизане в сила на договора.; След промяната: Договора се удължава със срок на действие на извънредното положение в страната; Правно основание: Чл. 13, ал. 2 от Закона за мерките и действията по време на извънредно положение, обявено с решение на Народното събрание от 13 март 2020 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
553257 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

31.08.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ангел Петров
VII.2)
Длъжност: главен секретар на Министерството на електронното управление, упълномощено лице по реда на чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно Заповед No МЕУ – 10412/04.07.2023 г. на министъра на електронното управление.