Версия за печат

00665-2019-0005

BG-Русе:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000513106

BG323, Изпълнителна агенция Проучване и поддържане на река Дунав, ул. Славянска № 6, За: Ивелин Занев, България 7000, Русе, Тел.: 00359 82823130, E-mail: director@appd-bg.org, Факс: 00359 82823131

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.appd-bg.org.

Адрес на профила на купувача (URL): http://appd-bg.org/profile.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 107 от 07.08.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00665-2019-0005
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Изпълнението на поръчката включва следните дейности: Обособена позиция №2: „Доставка на несамоходен шалан“ 1) изготвяне на проектно техническа документация; 2) одобряване на техническия проект от призната класификационна организация; 3) строителство на шалана; 4) заводски изпитания; 5) приемане и сертифициране от призната класификационна организация; 6) обучение на персонал на възложителя; 7) доставка на шалана; 8) демонстриране на шалана и окончателно предаване на възложителя; 9) регистрация от компетентен български орган; 10) отстраняване на дефекти в гаранционен срок. След изпълнението на обществената поръчка по обособената позиция, шаланът ще се включи в драгажен състав за изпълнение на драгажни работи за подобряване на условията за корабоплаване в българския участък на река Дунав.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 39 от 23.07.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

RO314, С.Ц.Корабостроителница АТГ Гюргево ООД, ул. Портулуи №2, Румъния 080301, Гюргево, Тел.: 00402 46214109, E-mail: office@shipyardatg.ro, Факс: 00402 46213860

Интернет адрес/и:

URL: http://www.shipyardatg.ro.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Доставка на несамоходен шалан"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

360

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1954000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 85% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

29.10.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Срок на договора; Преди промяната: 360; След промяната: 442; Правно основание: чл. 116, ал 1, т. 3 ЗОП и Доп. споразумение №1/06.07.2021 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 20
Причини за забавянето: Забава от страна на изпълнителя поради производствени причини, за което има начислена наустойка.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1954000 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 195270.13 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Предвид чл. 4, ал. 1 времетраенето на договора е 360 дни, като крайния му срок на изпълнение се определя на 18.07.2021 г. включително. Съгласно Допълнително споразумение № 1 от 06.07.2021 г. срокът на договора е удължен с период от 82 дни, като новият краен срок се определя на 08.10.2021 г. включително. В чл. 4, ал. 2 от договора е уговорено, че изпълнението на доставката на несамоходния шалан ще се счита за изпълнена и приета с подписване на приемо- предавателния протокол в съответствие с чл. 27, ал. 1 от договора. За завършване на дейностите по договора е съставен Приемо-предавателен протокол от 29.10.2021 г., след като са изпълнени всички дейности по т. 4 от раздел XI на Техническата спецификация (приложение 1 към договора). Предвид датата на подписване на приемо-предавателния протокол, условието на чл. 4, ал. 2 от договора и определеното с Допълнително споразумение № 1 от 06.07.2021 г. удължение с 82 дни се приема, че действително договорът е изпълнен на 29.10.2021 г., т.е. с 20 дни закъснение след уговореното удължение. Съгласно чл. 31, ал. 1 от договора в случаите на закъснение в изпълнение на поетите по договора задължения, Изпълнителят дължи неустойка в размер на 0,5 % (нула цяло и пет процента) от стойността на договора по чл. 6, ал. 1 за всеки ден забава, но не повече от 20 % от стойността на договора по чл. 6, ал. 1.

V: Допълнителна информация

Обществената поръчката се финансира по проект BG16M1OP001-4.001-0006 „Модернизация и оптимизация на дейностите по рехабилитация на корабоплавателния път в общия българо-румънския участък на река Дунав, чрез доставка на оборудване“ със средства по Приоритетна ос 4 „Иновации в управлението и услугите - внедряване на модернизирана инфраструктура за управление на трафика, подобряване на безопасността и сигурността на транспорта” на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

27.03.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ивелин Венциславов Занев
VII.2)
Длъжност: изпълнителен директор на ИАППД