Версия за печат

00210-2019-0025

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121100421

BG411, Държавен фонд Земеделие, бул. Цар Борис III № 136, За: Ина Петрова, България 1618, София, Тел.: 02 8187284, E-mail: op_dfz@dfz.bg, Факс: 02 9523567

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.dfz.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.dfz.bg/bg/client-profile/mini-procedures-cop/.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Държавна институция, създадена със закон



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 01-6400/38 от 17.05.2021 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0025
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва доставка на канцеларски материали ипри условията на Рамково споразумение № 5/02.06.2020 г. за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации", Обособена позиция № 1 - "Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации"


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 09-2600/78 от 14.07.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Кооперация Панда, бул. Цариградско шосе № 139, България 1748, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766879

Интернет адрес/и:

URL: www.office1.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предметът на договора е доставка на канцеларски материали за нуждите на ДФ "Земеделие".

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

14.07.2021 г. 

Крайна дата

20.06.2022 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
173000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

20.06.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
58974.52 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 397.19 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Невъзможност за изпълнение на част от доставките на канцеларски материали.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

09.08.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Николай Генчев Каварджиклиев
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор