00210-2019-0025
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.07.2022 11:56 ч. : | 3368 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.07.2022 11:57 ч. : | промяна преди публикуване | |
07.07.2022 11:56 ч. : | промяна преди публикуване | |
07.07.2022 11:56 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.07.2022 11:57 ч. : | 2022 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.07.2022 11:56 ч. : | 07/07/2022 11:43 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.07.2022 11:56 ч. : | 07/07/2022 11:43 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG, Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, бул. „Княз Александър Дондуков“ № 3, За: Николай Тюркеджиев, България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: Nikolay.Tyurkedzhiev@gli.government.bg, Факс: 02 8101757
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://gli.government.bg/bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://gli.government.bg/bg/procedures/zop.
Друг: Изпълнителна агенция
Социална закрила
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предмета на обществената поръчка включва доставка на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" въз основа на сключено Рамково споразумение между ЦОП и Кооперация "Панда", "Роел-98" ООД и "Офис консумативи" ООД № СПОР-5/02.06.2020 г. - Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали за органи на изпълнителната власт и техните администрации“
III: Условия на договора
рамково споразумение
НЕ
BG411, „РОЕЛ-98“ ООД, район „Лозенец“, бул. „Христо Смирненски“ № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 9461920
Интернет адрес/и:
URL: www.roel-98.com.
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Доставка на канцеларски материали за нуждите на ИА "Главна инспекция по труда"
03.08.2020 г.
02.06.2022 г.
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
22.06.2022 г.
НЕ
ДА
НЕ
НЕ
V: Допълнителна информация
Съгласно чл. 72 от ППЗОП, договор за обществена поръчка се счита за изпълнен от извършването на последното действие, свързано с предоставяне на уговорения резултат, или от извършването на последното дължимо плащане - в зависимост от това кое обстоятелство настъпва последно. В случая последната доставка на канцеларски материали по Договор № 434 от 03.08.2020 г. е приета на 31.05.2022 г. с подписване на последният приемо-предавателен протокол, а последното плащане по договора е извършено на 22.06.2022 г., с което договорът се счита за изпълнен.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
07.07.2022 г.
VII: Възложител