РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатичната техника (по приложен към документацията списък), находяща се в сградата на Централно управление на НАП, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 52 и Учебен център на НАП - гр. Банкя.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
1
Основно място на изпълнение:
Република България, гр. София
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатичната техника (по приложен към документацията списък), находяща се в сградата на Централно управление на НАП, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 52 и Учебен център на НАП - гр. Банкя.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
50800000
Описание:
Различни услуги по ремонт и поддържане
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Поддръжка и ремонт на климатичната техника по приложен към документацията списък.
Прогнозна стойност без ДДС
30000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие: Банкова гаранция или парична сума в размер на 300 лв. преведена по IBAN с/ка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC - BNBGBGSD, при БНБ - ЦУ - София; гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на поръчката.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
По банков път при условия посочени в проектодоговора.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Изисква се създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на кандидата, а когато е физическо лице - документ за самоличност.
2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата.
3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ;
4. Декларации, относно обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година.
2. Информация за общия оборот и за оборота от услуги, които са обект на поръчката, за последните 3 години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимални изисквания към т.1: Участниците, следва да представят алтернативно един от двата документа, като - Баланс и отчет за приходите и разходите, представят участници, за които законодателството изисква публикуване на тези счетоводни документи, а Декларация с посочената в т.1 информация представят участници, за които законодателството не изисква публикуване.
Минимални изисквания по т.2: Поне 3 години опит в услуги с обекта на поръчката.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори за услуги, с предмет съответстващ на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години включително датите, стойностите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
2. Списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, придружен от диплом за завършено обучение по специалност "Хладилна и климатична техника"
3.Описание на техническото оборудване за изпълнение на поръчката, с което разполага участникът
4. Декларация за извършен оглед на техниката, обект на абонаментно сервизно поддръжане и текущ ремонт по тази процедура.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимални изисквания по т.1: Участниците да са извършвали подобна дейност през последните 3 години и да представят най-малко 3 препоръки.
Минимални изисквания по т.2: Лицата, включени в списъка да притежаватдиплом за завършено образование "Хладилна и климатична техника"
Минимални изисквания по т.4: Всеки участник трябва да представи декларацията, за да удостовери извършен оглед на климатиците, съответно съобразяване на предложената оферта с техническото състояние на поддържаната техника
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба
Техническите лица, които ще осигурят изпълнението, да притежават диплом за завършено образование, позволяващо им ремонт и поддръжка на хладилната и климатична техника обект на настоящата процедура.
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Стойност на абонаментното поддържане за 1 месец; тежест: 40%
Показател: Ставка лева/час при извръшване на ремонт; тежест: 45%
Показател: Технически възможности за изпълнение на услугата; тежест: 5%
Показател: Време за реагиране при необходимост от извършване на ремонт; тежест: 5%
Показател: Гаранционен срок за извършване на ремонтните работи в условията на експлоатация; тежест: 5%
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 17/S - от 28.02.2006 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02/03/2007 00:00 Час: 17:30
Условия и начин на плащане
По банков път при банка БНБ -ЦУ, IVAN сметка BG 51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC BNBGBGSD.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02/03/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 05/03/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Сградата на НАП-ЦУ, находяща се в гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 52
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Представители на кандидата съгласно съдебната му регистрация или изрично упълномощени от тях лица. Пълномощното се представя преди отваряне на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
При необходимост от допълнителна услуга е възможно възлагането на обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяваенто му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ