00210-2017-0013
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.03.2022 14:04 ч. : | 3382 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.03.2022 14:04 ч. : | промяна преди публикуване | |
23.03.2022 14:04 ч. : | промяна преди публикуване | |
23.03.2022 14:04 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.03.2022 14:04 ч. : | 2022 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.03.2022 14:04 ч. : | 23/03/2022 14:00 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.03.2022 14:04 ч. : | 23/03/2022 14:00 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Й. Деливерски, България 1000, София, Тел.: 02 985936154, E-mail: j.deliversky@nra.bg, Факс: 02 98593097
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=4423.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономческа и финансова дейност
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на офис обзавеждане, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя координатор, с уточнени количества по единични цени, съгласно ценово предложение на избрания за Изпълнител в мини-процедурата. Доставките ще бъдат извършвани до работни помещения, находящи се в административни сгради на ТД на НАП ГДО на територията на гр. София В срока на действие на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG411, ПЕРУН ККБ ЕООД, ул. Петко Д. Петков №10, България 2700, Благоевград, Тел.: 073 887451, E-mail: perun_ofis@abv.bg, Факс: 073 887451
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП ГДО.
12
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
15.03.2022 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Съгласно договора, срокът за представяне на заявки за доставка на артикули от възложителя е 12 месеца, считано от датата на сключването му, но не повече от една година от крайния срок на рамковото споразумение – 15.03.2022 г., като максимално допустимата стойност е в размер на 14 000 лв. без ДДС. В рамките на срока не са заявени и доставени артикули. Договорът се счита за приключен с изтичането на 12 – месечния срок за изпълнение.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
23.03.2022 г.
VII: Възложител