00530-2019-0079
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.03.2022 15:06 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.03.2022 15:07 ч. : | 2022 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.03.2022 15:06 ч. : | 07/03/2022 14:40 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.03.2022 15:06 ч. : | 07/03/2022 14:40 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: И. Ангелова, България 1000, София, Тел.: 02 98593048, E-mail: i.angelova@nra.bg, Факс: 02 98593099
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=4081.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономческа и финансова дейност
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности: 1. Наблюдение, настройка и поддържане на оптимално функциониране на отделните комуникационни, технологични и софтуерни елементи, бази данни и функционални модули, изграждащи СУЕА и връзката между тях; 2. Настройка, поддръжка и привеждане в състояние на оптимално функциониране на приложния софтуер на СУЕА, вкл. и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми; 3. Актуализиране в съответствие с нормативните изисквания и промени в работните процедури, без промяна на първоначално установената функционалност; 4. Поддържане на архитектурата в съответствие с актуалната организационна структура на НАП; 5. Трансфер на знания.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG411, ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД, ул. Панайот Волов № 2, България 1504, София, Тел.: 02 9420340, E-mail: office@is-bg.net, Факс: 02 9436607
Интернет адрес/и:
URL: www.is-bg.net.
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Поддържане на софтуер за управление на електронен архив.
24
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
23.02.2022 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Съгласно договора плащането е извършено на 8 тримесечни вноски, в срок до 30 дни след представяне на отчет за извършените дейности през съответния тримесечен период, ведно с оригинална фактура подписани от координатора по договора. Договорът е със срок 24 месеца, считано 14.01.2020 г. Окончателното плащане по договора е извършено на 23.02.2022 г., с което изпълнението по договора приключва.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
07.03.2022 г.
VII: Възложител