00210-2019-0027

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831545394

BG411, Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, бул. „Княз Александър Дондуков“ № 3, За: Николай Тюркеджиев, България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: Nikolay.Tyurkedzhiev@gli.government.bg, Факс: 02 8101757

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.gli.government.bg/bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.gli.government.bg/bg/procedures/zop.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Изпълнителна агенция

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-82 от 23.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0027
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва доставка на копирна хартия за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда" по условията на сключеното Рамково споразумение СПОР-9/08.06.2020 г.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 440 от 04.09.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, МУЛТИКО 92 ООД, ул. „ШАНДОР ПЕТЬОФИ“ № 25, България 1606, София, Тел.: 02 70020740, E-mail: office@multico.bg, Факс: 02 70020740

Интернет адрес/и:

URL: http://www.multico.bg/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на копирна хартия за нуждите на ИА "Главна инспекция по труда"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

04.09.2020 г. 

Крайна дата

08.06.2022 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
25416 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е предсрочно прекратен

ІV.1) Дата на приключване

04.02.2022 г. 

ІV.2) Причини за прекратяване/унищожаване на договора

Във връзка с писмен отказ от изпълнителя да продължи с изпълнението на договора и съгласно писмо Изх.№22004668/28.01.2022г., считано от 04.02.2022г., на основание чл. 87, ал. 1 от ЗЗД, договора се счита за развален.

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: С Допълнително споразумение № 1 от 11.05.2021 г. е изменен чл. 2 от Договор № 440 от 04.09.2020 г.; Преди промяната: Член 2: Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 08.06.2021 г.; След промяната: Член 2: Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 08.06.2022 г. или до сключване на договор въз основа на проведен вътрешен конкурентен избор съгласно рамково споразумение по централизирана обществена поръчка със сходен предмет, което от трите събития настъпи първо.; Правно основание: Изменението е на основание чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП, във връзка с чл. 113, ал. 3, т. 1 от ЗОП и Допълнително споразумение № 1 то 26.02.2021 г. към РС СПОР-9/08.06.2020 г. за неусвоен финансов ресурс по централизираната поръчка на ЦОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 87.64% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Причина за частичното изпълнение е писмен отказ от изпълнителя да достави договореното количество копирна хартия.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
22274.3 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Възложителят задържа гаранцията за изпълнение в пълен размер.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

02.03.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Елена Христова Аврамова
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор