Версия за печат

01270-2018-0003

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270530

BG411, Столична община - Район Подуяне, жк. Сухата река, улица Плакалница №51, За: Калоян Захариев - старши юрисконсулт, България 1517, София, Тел.: 02 8146162, E-mail: raion@poduiane.info, Факс: 02 471871

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.poduiane.info/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.poduiane.info/zop-profil-na-kupuvacha.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РПД18-ДИ05-335 от 28.12.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
0127-2018-0003
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Изпълнение на строителен надзор и инвеститорски контрол за обект: „Преустройство и реконструкция на основната сграда на ДГ № 20 за 4 групи и пристройка-разширение за 4 групи, кв. м. 346, находяща се в гр. София, ж.к. Левски, бул. „Ботевградско шосе“ – рамка II част.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РПД19-ДГ55-3 от 27.05.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Алфа пи проджект ООД, ж.к. Лагера, ул.Боговец, бл. 38, вх. В, ап. 10, България 1612, София, Тел.: 089 5511138, E-mail: 3.14office@gmail.com, Факс: 089 5511138

Интернет адрес/и:

URL: https://portal.registryagency.bg/CR/Reports/ActiveConditionTabResult?uic=203911957.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Изпълнение на строителен надзор и инвеститорски контрол за обект: „Преустройство и реконструкция на основната сграда на ДГ № 20 за 4 групи и пристройка-разширение за 4 групи, кв. м. 346, находяща се в гр. София, ж.к. Левски, бул. „Ботевградско шосе“ – рамка II част“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

532

ІII.7) Стойност, посочена в договора
8160 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

23.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
8160 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

19.01.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Петър Константинов Митев
VII.2)
Длъжност: Заместник-кмет