00254-2018-0015
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.12.2021 10:44 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.12.2021 10:44 ч. : | 2021 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.12.2021 10:44 ч. : | 17/12/2021 10:39 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.12.2021 10:44 ч. : | 17/12/2021 10:39 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Рудозем:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG424, Община Рудозем, бул. България 15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска-Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД, България 4960, Рудозем, Тел.: 089 9911212, E-mail: ob.rudozem@gmai.com, Факс: 0306 99141
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.rudozem.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://old.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предметът на поръчката включва дейности по: 1) управление на цялостното изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Наредба №12/25.07.2016г., както и условията, залегнали в Договора за отпускане на финансова помощ между ДФ „Земеделие” и Община Рудозем; 2) извършване на документални проверки и проверки на място за изпълнението на дейностите, включени в проекта и 3)отчитане на дейности по проекта. Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в Техническата спецификация, представляваща неразделна част от документацията за общ. поръчка.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG412, Техно Маг ЕООД, район Красно село, ж.к. Хиподрума, ул. Сотир Андонов, бл. 114А, вх. Г, ет. 8, ап. 231, България 1612, София, Тел.: 089 5196555, E-mail: technomageood@gmail.com, Факс: 089 5196555
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Предметът на поръчката включва дейности по: 1) управление на цялостното изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Наредба №12/25.07.2016г., както и условията, залегнали в Договора за отпускане на финансова помощ между ДФ „Земеделие” и Община Рудозем; 2) извършване на документални проверки и проверки на място за изпълнението на дейностите, включени в проекта и 3)отчитане на дейности по проекта. Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в Техническата спецификация, представляваща неразделна част от документацията за общ. поръчка.
20.12.2018 г.
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
10.12.2021 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Посочената продължителност на поръчката е съобразена с периода за изпълн. на проекта, определен в ДБП №21/07/2/0/00514 от 02.03.2018г. Срокът за изпълнение от страна на Изпълнителя на възложените услуги е от датата на получаване на възлагателното писмо на Възложителя за започване на изпълнението и е до подписване на приемателно-предавателен протокол за приемане на окончателния доклад без забележки. Последното плащане по договора е извършено на 10.12.2021 г.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
17.12.2021 г.
VII: Възложител