00210-2017-0013
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.12.2021 15:54 ч. : | 3382 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.12.2021 15:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
03.12.2021 15:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
03.12.2021 15:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.12.2021 15:54 ч. : | 2021 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.12.2021 15:54 ч. : | 03/12/2021 15:07 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.12.2021 15:54 ч. : | 03/12/2021 15:07 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: Й. Деливерски, България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: j.deliversky@nra.bg, Факс: 02 98593099
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=4099.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономческа и финансова дейност
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на офис обзавеждане, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя координатор по всеки от договорите, с уточнени количества по единични цени, съгласно ценово предложение на избрания за Изпълнител в съответната мини-процедура по всяка от обособените позиции.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG411, КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, бул. Цариградско шосе №139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766896
Интернет адрес/и:
URL: www.office1.bg.
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Бургас.
12
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
10.11.2021 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Съгласно договора, срокът за представяне на заявки за доставка на артикули от възложителя е 12 месеца, считано от датата на сключването му – 10.11.2020 г., като максимално допустимата стойност е в размер на 8 000 лв. без ДДС. В рамките на срока са заявени и доставени артикули на обща стойност в размер на 7 991.85 лв. без ДДС. Договорът се счита за приключен с изтичането на 12 – месечния срок за изпълнение.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
03.12.2021 г.
VII: Възложител