00210-2017-0013
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.10.2021 16:52 ч. : | 70109 | промяна преди публикуване |
27.10.2021 16:52 ч. : | 3368 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.10.2021 16:53 ч. : | промяна преди публикуване | |
27.10.2021 16:52 ч. : | промяна преди публикуване | |
27.10.2021 16:52 ч. : | промяна преди публикуване | |
27.10.2021 16:52 ч. : | промяна преди публикуване | |
27.10.2021 16:52 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.10.2021 16:53 ч. : | 2021 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.10.2021 16:51 ч. : | 27/10/2021 16:35 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.10.2021 16:51 ч. : | 27/10/2021 16:35 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, бул. Княз Александър Дондуков № 3, За: Николай Тюркеджиев, България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: Nikolay.Tyurkedzhiev@gli.government.bg, Факс: 02 8101757
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://www.gli.government.bg/bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://www.gli.government.bg/bg/procedures/zop.
Друг: Изпълнителна агенция
Социална закрила
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Обхвата на обществената поръчка включва доставка и монтаж на офис бюра, маси, шкафове, библиотеки, етажерки, контейнери, столове, стелажи и други за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"
III: Условия на договора
рамково споразумение
НЕ
BG411, Кооперация „Панда“, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766879
Интернет адрес/и:
URL: www.office1.bg.
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
"Доставка и монтаж на офис-мебели и столове за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"
30.09.2021 г.
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
14.10.2021 г.
НЕ
ДА
НЕ
НЕ
V: Допълнителна информация
Съгласно чл. 72 от ППЗОП, договор за обществена поръчка се счита за изпълнен от извършвнето на последното действие, свързано с предоставяне на уговорения резултат, или от извършването на последното дължимо плащане - в зависимост от това кое обстоятелство настъпва последно. В случая последната доставка по договора е приета на 28.09.2021г., а окончателното плащане по договора е извършено на 14.10.2021 г., с което договорът се счита за приключен.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
27.10.2021 г.
VII: Възложител