Версия за печат

00210-2017-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831545394

BG411, Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, бул. Княз Александър Дондуков № 3, За: Николай Тюркеджиев, България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: Nikolay.Tyurkedzhiev@gli.government.bg, Факс: 02 8101757

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.gli.government.bg/bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.gli.government.bg/bg/procedures/zop.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Изпълнителна агенция

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обхвата на обществената поръчка включва доставка и монтаж на офис бюра, маси, шкафове, библиотеки, етажерки, контейнери, столове, стелажи и други за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 494 от 13.07.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Кооперация „Панда“, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766879

Интернет адрес/и:

URL: www.office1.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Доставка и монтаж на офис-мебели и столове за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

30.09.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
8357.22 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

14.10.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 93.12% от предмета на договора
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
7782 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно чл. 72 от ППЗОП, договор за обществена поръчка се счита за изпълнен от извършвнето на последното действие, свързано с предоставяне на уговорения резултат, или от извършването на последното дължимо плащане - в зависимост от това кое обстоятелство настъпва последно. В случая последната доставка по договора е приета на 28.09.2021г., а окончателното плащане по договора е извършено на 14.10.2021 г., с което договорът се счита за приключен.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

27.10.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румяна Михайлова Михайлова
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор на ИА ГИТ