00051-2020-0013
Технически редакции | ||
14.10.2021 13:11 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
14.10.2021 13:11 ч. : | 2021 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.10.2021 13:11 ч. : | 14/10/2021 11:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.10.2021 13:11 ч. : | 14/10/2021 11:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Видин:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG311, Община Видин, пл. Бдинци №2, Информационен център, За: Лидия Панайотова - Началник отдел Обществени поръчки и мониторинг, България 3700, Видин, Тел.: 00359 94609473, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 00359 94601132
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.vidin.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://vidin.bg/wps/portal/vidin/municipality/municipality-characteristics/business-info/business-procurement/procurement-150416.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
"Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия по проект „Заедно за по-добър живот” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 по бособени позиции ОП1:Наем на зала (с минимален капацитет 100 души) за 2 дни, наем на зала (с минимален капацитет 200 души) за 2 дни, наем на сцена за 1 ден, кетъринг за 400 души. ОП2:Наем на зала в дни (с минимален капацитет 15 души) за 7 дни,Обяд и кафе пауза за 100 души, нощувки 4 бр. за 48 участника – 192 нощувки, храна за 5 дни за 48 души–240 хранодни.ОП3:Наем на зала в дни (с минимален капацитет 75 души) за 2 дни, обяд и кафе пауза за 150 души, наем на зала (с минимален капацитет 50 души)-2 дни, обяд и кафе пауза за 50 души за 2 дни-100.ОП4:Нощувки 5 за 20 участници-100, храна за 6 дни за 20 участници-120, храна за 33 участници в 2 екскурзии-66, нощувки 3 за 120 участници-360, храна за 4 дни за 120 участници-480.ОП5:Храна за 33 участници в 2 екскурзии-66.ОП6:Транспорт за 5 дневен пленер за 20 участници-1, трансорт за провеждане на еднодневни екскурзии-2 броя,транспорт за 4 дневен лагер за 120 участника - 1 брой. ОП7:Трансорт за провеждане на еднодневни екскурзии за 33 участника–2 броя и ОП8:Транспорт за провеждане на 5 дневен лагер за 48 участника–1 брой.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG344, Атлас Травелс ЕООД, бул.Симеоновско шосе №276, България 1000, София, Тел.: 00359 029819993, E-mail: admin@atlas-travels.net, Факс: 00359 024233405
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
„Осигуряване на транспорт при участие и провеждане на мероприятия за СУ „Св.св. Кирил и Методий” – гр. Видин по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“ по ОП6:Транспорт за 5 дневен пленер за 20 участници-1, транспорт за провеждане на еднодневни екскурзии-2 броя,транспорт за 4 дневен лагер за 120 участника-1 брой.
01.02.2021 г.
24.08.2021 г.
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
14.09.2021 г.
ДА
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Договорът за обществената поръчка се счита за изпълнен от извършването на последното дължимо плащане / чл. 72 от ППЗОП/, което се е състояло на 14.09.2021 г.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
14.10.2021 г.
VII: Възложител