Версия за печат

00530-2018-0062

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

BG331, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. Осми Приморски полк № 128, За: Г. Ставрева, България 9002, Варна, Тел.: 052 360511, E-mail: g.stavreva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=3676.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 13-18 от 24.07.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2018-0062
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката е "Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение, включително доставка и монтаж на резервни части при необходимост за нуждите на офиси за обслужване при ТД на НАП Варна Добрич, Русе, Силистра, Търговище и Шумен" и включва следните дейности: 1. Месечно техническо поддържане на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение; 2. Ремонт на системите за контрол на достъп и видеонаблюдение – при необходимост; 3. Доставка на резервни части /при необходимост от подмяна/. Срок на изпълнение на поръчката-24 /двадесет и четири/ месеца, с начало на изпълнение 04.06.2019г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на поръчката в рамките на този срок, в размер на 21 000.00 лв. без ДДС, с изключение на дейностите по поддръжката на системите за видеонаблюдение които се извършват, съгласно посоченото в Технически спецификации.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 57 от 19.11.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РЕСПРОМКОМПЛЕКТ АД, ул. Кукуш №2, ет. 5, офис 6, България 1309, София, Тел.: 02 8211138, E-mail: respromcomplect@mail.bg, Факс: 02 8229082

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Усл. по ремонт и под-ка на сис-и за конт. на достъп и сис-и за видео-е, вкл. дост-ка и монтаж на рез. части при необх-т за нуждите на офиси при ТД на НАП Варна Добрич, Русе, Силистра, Тър-ще и Шумен

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност, посочена в договора
21000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

08.07.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
8715.29 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно предварително обявените условия, максимално допустимата стойност на договора за срока на изпълнение е 21 000 лв. без ДДС. Към момента на неговото сключване определяема е само общата стойност за поддържане на системите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение /за 24 месеца/ по 449,00 лв. без ДДС на месец и посочени резервни части - 964,00 лв. без ДДС. Съгласно предварително обявените условия, Плащането се извършва ежемесечно от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след представяне в отдел „Бюджет и финанси” на съответния офис за обслужване на следните документи: 1. за месечно техническо поддържане на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение - фактура и приемателно-предавателен протокол, подписани от определените отговорници по изпълнение на договора за съответния офис при ТД на НАП Варна. 2. за ремонт на системите за контрол на достъп и видеонаблюдение – при необходимост - фактура и приемателно-предавателен протокол, подписани от определените отговорници по изпълнение на договора за съответния офис при ТД на НАП Варна. Последното плащане по договора е извършено на 08.07.2021 г., с което е приключило неговото изпълнение.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

26.07.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Милена Георгиева Колева
VII.2)
Длъжност: Директор на ТД на НАП Варна