Версия за печат

05397-2017-0003

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 177098809

BG411, Държавна агенция Електронно управление, ул. Ген. Й. В. Гурко № 6, За: Дияна Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9492109, E-mail: divanova@e-gov.bg, Факс: 02 9492158

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://e-gov.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www2.e-gov.bg/bg/zop/zop2016/167.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ДАЕУ-2444 от 13.06.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
05397-2017-0003
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Организация на дейностите по информация и публичност във връзка с изпълнението на проекти на Държавна агенция „Електронно управление“ по Оперативна програма „Добро управление“ по Обособена позиция № 4 „Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление“ и резултатите от него, вкл. изработка на дизайн, предпечатна подготовка, печат и доставка на рекламно информационни материали по процедура BG05SFOP001-1.001 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Добро управление”.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 52 от 08.09.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД, ул. Райко Алексиев, бл. 95, вх. В, България 1113, София, Тел.: 02 4484100, E-mail: lambadjiev.standard@gmail.com, Факс: 02 9310274

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Организиране и провеждане на две публични медийни събития за представяне на проект „Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление“ и резултатите от него, вкл. изработка на дизайн, предпечатна подготовка, печат и доставка на рекламно информационни материали по процедура BG05SFOP001-1.001 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Добро управление”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

08.09.2017 г. 

Крайна дата

31.03.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
7240 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

09.07.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Срок за изпълнение на договора; Преди промяната: Срокът за изпълнение на договора е до 31.12.2018 г., считано от датата на изпълнение на условието за отложено изпълнение по реда на чл. 114 от ЗОП, в случай че ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има осигурено финансиране в резултат действащи договори за БФП. За дата на изпълнение на условието ще се счита датата на уведомяване на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, че ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има осигурено финансиране в резултат на действащ договор за БФП.; След промяната: Срокът за изпълнение на Договора е до 31.03.2019 г., считано от датата на влизането му в сила. В случай на удължаване срока на проекта, срокът за изпълнение на настоящия договор също се удължава до крайния срок за изпълнение на проект BG05SFOP001-1.001-0001 „Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление“.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 5 от ЗОП
Променено условие: Промяна в залата за провеждане на заключително публично събитие; Преди промяната: Конферентен център Проджект Лаб на адрес: гр. София, бул. Мария Луиза № 58; След промяната: Пресклуб БТА на адрес: гр. София, бул. Цариградско шосе № 49; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
6740 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

20.07.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Йовка Захариева Цачева
VII.2)
Длъжност: Директор на дирекция "Обществени поръчки", лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно Заповед № ДАЕУ-12134/19.07.2021 г. на Председателя на ДАЕУ