Версия за печат

00210-2017-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

BG411, Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий № 3, За: Виолета Мирчева, България 1092, София, Тел.: 02 9220677, E-mail: v.mircheva@mod.bg, Факс: 02 9515169

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://pp.mod.bg/MO-DOPO-2020-026.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка и монтаж на офис-мебели и столове за Министерството на отбраната при условията на Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. на ЦОП.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: УД-12-104 от 16.12.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Кооперация Панда, бул. Цариградско шосе № 139, България 1782, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766879

Интернет адрес/и:

URL: https://www.office1.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка и монтаж на офис-мебели и столове за Министерство на отбраната.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

40

ІII.7) Стойност, посочена в договора
185460.96 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

05.05.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 28
Причини за забавянето: Забавени доставки от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ до крайни получатели, посочени в чл.8, ал.1, приложения №4 и №5 от договора, както следва: - с 1 (един) ден, на стойност 2184,56 лв. без ДДС; - с 27 (двадесет и седем) дни, на стойност 40431,63 лв. без ДДС; - с 28 (двадесет и осем) дни, на стойност 963,60 лв. без ДДС.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
185460.96 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 5604.09 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: За забавените доставки до крайни получатели по договора, на Изпълнителя са начислени неустойки, както следва: - за 1 (един) ден забавяне (1 х 0,5%=0,005), на стойност 2184,56 лв. без ДДС – неустойка от 10,92 лв.; - за 27 (двадесет и седем) дни забавяне (27 х 0,5%=0,135), на стойност 40431,63 лв. без ДДС – неустойка от 5458,27 лв.; - за 28 (двадесет и осем) дни забавяне (28 х 0,5%=0,14), на стойност 963,60 лв. без ДДС – неустойка от 134,90 лв. Общата неустойката от 5604,09 лв. е начислена съгласно чл.24 от договора: „При забава на доставката и/или монтажа, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ дължи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ неустойка в размер на 0,5% (нула цяло и пет процента) от стойността на дължимата доставка/монтаж без ДДС за всеки просрочен ден, но не повече от 10% (десет процента) от стойността на договора без ДДС“.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

17.05.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Аделина Емилова Николова
VII.2)
Длъжност: директор на дирекция "Обществени поръчки в отбраната", упълномощен с МЗ № ОХ-201/02.03.2020 г.