Версия за печат

00210-2018-0014

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831545394

BG411, Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, бул. Княз Александър Дондуков № 3, За: Николай Тюркеджиев, България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: Nikolay.Tyurkedzhiev@gli.government.bg, Факс: 02 8101757

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.gli.government.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.gli.government.bg/bg/procedures/zop.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Изпълнителна агенция

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55 от 14.09.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2018-0014
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмета на поръчката включва доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на ИА ГИТ във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-8/18.04.2019 г. между Министерство на финансите и Централен орган за покупки и Кооперация „Панда", „РОНОС“ ООД, и „РОЕЛ-98“ ООД от централизирана обществена поръчка с предмет „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства“ по обособена позиция № 5 – „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки“.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 280 от 08.07.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОНОС ООД, бул. Ал. Стамболийски № 84, Бизнес център Urban Мodel, ет. 7, ап. 38-39, България 1303, София, Тел.: 02 4893145, E-mail: office@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

Интернет адрес/и:

URL: https://www.officemarket.bg/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на ИА ГИТ

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

18.04.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
119508.49 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

26.04.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 84.14% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Договора е със срок на изпълнение до 18.04.2021 г. или до достигане на максималната му стойност, което от двете събития настъпи първо. До 18.04.2021 г. възложителя е усвоил необходимите количества артикули и няма задължение да достигне до максималната сума. Договора е изпълнен качествено и в срок.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
100556.11 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно чл. 72 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, договорът за обществена поръчка се счита за изпълнен от извършването на последното действие, свързано с предоставяне на уговорения резултат, или от извършването на последното дължимо плащане - в зависимост от това кое обстоятелство настъпва последно. В случая последното заявено по поръчката количество тонери е доставено на 15.04.2021 г. с подписване на приемо-предавателен протокол/и. Окончателното плащане по договора е извършено на 26.04.2021 г., с което договорът се счита за приключен.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

07.05.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румяна Михайлова Михайлова
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор