00210-2017-0013
Технически редакции | ||
![]() |
||
24.03.2021 12:21 ч. : | 3382 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
24.03.2021 12:21 ч. : | промяна преди публикуване | |
24.03.2021 12:21 ч. : | промяна преди публикуване | |
24.03.2021 12:21 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
24.03.2021 12:22 ч. : | 2021 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
24.03.2021 12:21 ч. : | 24/03/2021 11:42 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
24.03.2021 12:21 ч. : | 24/03/2021 11:42 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Й. Деливерски, България 1000, София, Тел.: 02 985936154, E-mail: j.deliversky@nra.bg, Факс: 02 98593097
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=3650.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономческа и финансова дейност
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предметът на поръчката включва: Периодична доставка на стелажи за сортиране и монтирането им, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя координатор, с уточнени количества по единични цени, съгласно приета ценова оферта на избрания за Изпълнител - и адрес за доставка гр. София, ул. Аксаков №29.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG411, КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, гр.София, бул.Цариградско шосе №139, България 1000, София, Тел.: 088 892974, E-mail: hristo.kostov@office.bg, Факс: 088 892974
Интернет адрес/и:
URL: www.office1.bg.
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Доставка и монтаж на офис-обзавеждане и мебели за нуждите на ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители".
28.09.2018 г.
15.03.2021 г.
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
15.03.2021 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Съгласно договора, срокът за представяне на заявки за доставка на артикули от възложителя е от датата на сключването му – 27.03.2019 г. до 15.03.2021 г., като максимално допустимата стойност, в рамките на този срок е в размер на 27 500 лв. без ДДС. До датата на изтичане на договора общата и изплатена стойност, съобразно възникналите за Възложителя необходимости, е в размер на 15 502 лв. без ДДС, като последното плащане е извършено на 19.11.2019 г. Договорът се счита за приключен с изтичането на срока за изпълнение.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
24.03.2021 г.
VII: Възложител