Версия за печат

00530-2019-0039

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

BG331, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Варна, бул. Осми приморски полк №128, За: Д. Христова, България 9002, Варна, Тел.: 052 360491, E-mail: d.tuncheva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://nap.bg/news?id=3980.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 13-19 от 28.06.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2019-0039
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката „Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/ в административните сгради на офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна” включва: 1. Месечно техническо поддържане; 2. Извършване на ремонт; 3. Доставка на резервни части /при необходимост от подмяна/.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 41 от 25.10.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, АСАП ЕООД, бул. Цар Борис ІІІ-ти № 93-95, етаж 2, офис 1` (едно прим), България 1612, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg, Факс: 02 4233587

Интернет адрес/и:

URL: www.asap.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предметът на поръчката „Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/ в административните сгради на офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна” включва: 1. Месечно техническо поддържане; 2. Извършване на ремонт; 3. Доставка на резервни части /при необходимост от подмяна/. Договорът се сключва за срок от 24 месеца или до изчерпване на макс. допустимата стойност в размер на 46000.00лв. без ДДС, с начало на изпълнение 16.01.2020 г. Плащането се извършва ежемесечно до 30 календарни дни след представяне на фактура и двустранно подписан протокол в съответния офис. Максимално допустимата стойност на договора е 46000.00лв. без ДДС, съответно 55200.00лв. с ДДС.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност, посочена в договора
46000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е предсрочно прекратен

ІV.1) Дата на приключване

12.03.2021 г. 

ІV.2) Причини за прекратяване/унищожаване на договора

Споразумение № 8/23.02.2021 г. за прекратяване на договор за обществена поръчка № 41/25.10.2019 г. по взаимно съгласие, считано от 01.03.2021 г.

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Сключено Споразумение № 1/06.01.2021 г. за частично прекратяване на Договор № 41/25.10.2019 г. ; Преди промяната: -; След промяната: Считано от 01.01.2021 г. се прекратява Договор за обществена поръчка № 41/25.10.2019 г в частта за действието му в офиси за обслужване Добрич, Разград, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна; Правно основание: чл.32, ал. 2, т. 1 от Договор № 41/25.10.2019 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
10939.5 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно предварително обявените условия, максимално допустимата стойност на договора за срока на изпълнение е 46000.00 лв. без ДДС. Към момента на неговото сключване определяема е само стойността за месечното техническо поддържане за всички телефонни централи и апарати в размер на 590.00 лв./. Отделно се заплащат доставените резервни части, вложени при необходимост от подмяна. С подписването на Споразумение № 8/23.02.2021 г., считано от 01.03.2021 г. се прекратява Договор № 41/25.10.2021 г. по взаимно съгласие. Общата изплатена сума е в размер на 10939.50 лв. без ДДС. Съгласно клауза на договора плащането се извършва в срок до 30 календарни дни след представяне на фактура и двустранно подписан протокол за извършената работа. Извършеното последно плащане е удостоверено на 12.03.2021 г., което определя и крайната дата за приключване на изпълнението на договора.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

18.03.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Милена Георгиева Колева
VII.2)
Длъжност: Директор на ТД на НАП Варна