Версия за печат

00530-2018-0096

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

BG331, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. Осми Приморски полк №128, За: Г. Ставрева, България 9002, Варна, Тел.: 052 360511, E-mail: g.stavreva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=3743.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 19-18 от 28.09.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2018-0096
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

1. Охрана със сигнално-охранителна техника/СОТ/, тип-радиосистема, собственост на Възложителя, от 19:00часа до 07:00 часа през работните дни и 24 часа в почивни и празнични дни на обекти в административната сграда, находяща се в гр. Добрич, ул. „Независимост” № 7 /фронт офис/; 2. Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника, монтирана в административната сграда в гр. Добрич, ул. „Независимост” № 7/фронт офис/; 3. Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/, собственост на Изпълнителя, включително техническо оборудване, монтаж и обслужване от 19:00 часа до 07:00 часа през работните дни и 24 часа в почивни и празнични дни на СОТ в обекти: административните сгради, находящи се в гр. Добрич, ул. „Независимост” № 7 и ул. „Независимост” № 31 /архив/. Срок на изпълнение на поръчката: 24 /двадесет и четири/ месеца или до достигане на максимално допустимата стойност в рамките на този срок, с начало на изпълнение 01.01.2019г. Максимално допустимата стойност на поръчката е 7000 лв. без ДДС.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 62 от 11.12.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG332, ФЕДЕРАЛНА СЛУЖБА ЗА БЕЗОПАСНОСТ ДОБРИЧ ООД, ул. Калиакра №2, ет 4, България 9300, Добрич, Тел.: 058 600113, E-mail: fsbdobrich@abv.bg, Факс: 058 600114

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Абонаментно обслужване чрез охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на офис за обслужване Добрич при ТД на НАП”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност, посочена в договора
7000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

11.01.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1440 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно предварително обявените условия, максимално допустимата стойност на договора за срока на изпълнение е 7000 лв. без ДДС. Към момента на неговото сключване определяема е само общата стойност за абонаментно обслужване /за 24 месеца/ - 1440,00 лв. без ДДС и посочени резервни части - 0,07 лв. без ДДС. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след представяне в ТД на НАП Варна, офис за обслужване Добрич на следните документи: двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършено абонаментно обслужване, констативен протокол за извършен ремонт /ако има такъв/, придружен с копие на фактурите за доставка на вложените резервни части /с изключение на тези, посочени в „Ценово предложение“/, подписан от координатора по изпълнение на договора за офис за обслужване Добрич и фактура. Последното плащане по договора е извършено на 11.01.2021 г., с което е приключило неговото изпълнение.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

26.01.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Милена Георгиева Колева
VII.2)
Длъжност: Директор на ТД на НАП Варна