00210-2017-0013
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.01.2021 16:55 ч. : | 3186 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.01.2021 16:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
20.01.2021 16:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
20.01.2021 16:55 ч. : | 00334-2017-0013 | промяна преди публикуване |
20.01.2021 16:52 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.01.2021 16:53 ч. : | 2021 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.01.2021 16:52 ч. : | 20/01/2021 15:53 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.01.2021 16:52 ч. : | 20/01/2021 15:53 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.01.2021 16:56 ч. : | техническа редакция | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.01.2021 16:56 ч. : | техническа редакция | |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Агенция Митници, ул. Г. С. Раковски № 47, За: Цветелина Първанова, България 1202, София, Тел.: 02 98594430, E-mail: Tsvetelina.Parvanova@customs.bg, Факс: 02 98594060
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://customs.bg/wps/portal/agency/home.
Адрес на профила на купувача (URL): https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile/customer-profile-from-01012018/procedures-after-01012018.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
"Доставка и монтаж на офис - обзавеждане и мебели за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации" с три обособени позиции: Обособена позиция № 1 "Доставка и монтаж на офис - мебели и столове", Обособена позиция № 2 "Доставка и монтаж на мека мебел за офиси", Обособена позиция № 3 "Доставка и монтаж на мебели за обзавеждане на почивни бази и учебни центрове". Списък и описание с основните параметри на артикулите са представен в Техническата спецификация към всяка обособена позиция в СЕВОП. Процедурата за възлагане на обществена поръчка е с цел сключване на рамково споразумение с 4 лица за всяка обособена позиция със срок от 36 месеца.
III: Условия на договора
рамково споразумение
НЕ
BG411, Кооперация Панда, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop.order@office1.bg, Факс: 0700 10770
Интернет адрес/и:
URL: www.office1.bg.
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Доставка на офис мебели и столове за Агенция Митници - общо 59 броя и по-точно: - 2 бр. директорски стол, тапицерия екокожа, с амортисьор, метални подлакътници с кожени падове, метална основа на кръстачката, коригиране на височината на седене, люлееща функция, колела, товароносимост до 130 кг.; - 1 брой директорски стол, тапицерия естествена кожа, с амортисьор, метални подлакътници с кожени падове, метална основа на кръстачката, коригиране на височината на седене, люлееща функция, колела, товароносимост до 130 кг.; - 56 броя столове за офис, тапицерия текстил, с амортисьор, подлакътници, регулираща облегалка, колела, товароносимост до 120 кг.
15.10.2020 г.
15.03.2021 г.
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
27.11.2020 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Договорът е сключен след проведена процедура - вътрешен конкурентен избор по реда на чл. 82 ЗОП, въз основа на сключено Рамково споразумение № СПОР - 7/15.03.2018 г. на Централния орган за покупки (ЦОП). Обществената поръчка е проведена изцяло по електронен път в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки - СЕВОП, на ЦОП. За целите на предоставяне на настоящата информация, договорът за обществена поръчка се счита за изпълнен от датата, на която е извършено последното плащане - 25.11.2020 г.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
20.01.2021 г.
VII: Възложител