Версия за печат

00530-2018-0065

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: К. Костадинов, България 1000, София, Тел.: 02 98593531, E-mail: k.kostadinov@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=3683.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РЦУ-105 от 26.07.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2018-0065
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчкатa обхваща сл. дейности (за вс. oбос. позиции): 1.Доставка и монтаж на нови рез. части,материали и консумативи; 2.Доставка и монтаж на алтернативни или рециклирани рез. части,в случай на необх. и при невъзможност за доставяне на нови такива. 3.Осиг. на гаранц. срок за изв. работа и влож. рез. части,както следва: -3 м. за изв. работа,съгласно издадените фактури. -6 м. за влож. рез. части,освен ако не е предвиден по-дълъг срок от производителя. 4.Прием. на МПС за техн. обслуж. и/или ремонт в рамките на раб. ден,в който е подадена заявката. 5.Изв. на техн. обслуж. и/или ремонт на приетото МПС за срок не по-дълъг от 14 раб. дни,счит. от датата на приемането му в сервиз. база на изпълнителя. 6.Фактуриране на времето,което е определено за извършване на отделните операции. 7.Предоставяне на информация на оптичен/хартиен носител за раб. операции и тяхното времетраене,за автомобила,предмет на поръчката. 8.Фактуриране на влож. рез. части,материали и консумативи.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 175 от 19.12.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG342, КАРИО ООД, ул. Банско шосе №13А, България 8800, Сливен, Тел.: 044 622324, E-mail: i.ignatova@cario.bg, Факс: 044 622324

Интернет адрес/и:

URL: www.cario.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Техн. обслуж. и/или ремонт на 1 бр. моторно превозно средство/МПС/,ползвано от УЦ на НАП „Банкя“,вкл. доставка и монтаж на рез. части,материали и консумативи (без год. техн. преглед и без пътна помощ).

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

01.01.2019 г. 

Крайна дата

31.12.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
6000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

31.12.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
429.18 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Договорът е със срок на действие до 31.12.2020 г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност в размер до 6 000 лв. без ДДС в рамките на този срок. В срока на договора общо изплатената сума е в размер на 429.18 лв. без ДДС, като последното плащане е извършено на 21.03.2019 г. Изпълнението на договора приключва с изтичане на срока посочен в чл. 3 от същия, а именно на 31.12.2020 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

11.01.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Гавраил Борисов Забуртов
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед № ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017 г.