Версия за печат

00188-2019-0007

BG-Хисаря:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471671

BG421, Община Хисаря, бул. Генерал Гурко № 14, За: Добромир Марковски, Тодора Богутова, България 4180, Хисаря, Тел.: 0337 62180, E-mail: obhisar@hisar.bg, Факс: 0337 62030

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://hisar.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://op.hisar.bg/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД-05-449 от 19.08.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00188-2019-0007
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка на хранителни продукти след отправена предварителна заявка от възложителя или упълномощени от него лица до следните обекти: ДГ “Мечо Пух “ гр. Хисаря; ДГ “Пинокио “ гр. Хисаря; Детска млечна кухня гр. Хисаря; ДГ “Дъга” гр. Хисаря; ДГ “Слънце” с. Паничери; ДГ “Чайка” с. Старосел; СУ ”Хр.Смирененски” гр. Хисаря; ОУ ”Кл. Охридски” гр. Хисаря; ОУ ”В. Левски” гр.Хисаря; ДСП гр. Хисаря; ДСХ „Св. Иван Рилски” с. Старосел; ДЦСХ „Надежда” гр. Хисаря; ДЦСХ с. Старосел; Обществената поръчка е разделена на 6 (шест) обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1: Доставка на месо и месни продукти, риба и яйца; 2. ОП № 2: Доставка на консерви, сухи бобови и зърнени храни; 3. ОП № 3: Доставка на пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни и кореноплодни; 4. ОП № 4: Доставка на мляко и млечни продукти; 5. ОП № 5: Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно; 6. ОП 6 Доставка на различни хранителни стоки, продукти и напитки


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д-8 от 30.12.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG421, Надежда 2000 ЕООД, улица Заводска №4, България 4000, Пловдив, Тел.: 0897 811517, E-mail: nadejda_2000@abv.bg, Факс: 0897 811517

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни и кореноплодни, описани съгласно Техническата спецификация към документацията, както и в Техническото и Ценово предложение на Изпълнителя (Приложения № 1 и Приложение № 2)

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
16777 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е предсрочно прекратен

ІV.1) Дата на приключване

26.10.2020 г. 

ІV.2) Причини за прекратяване/унищожаване на договора

На основание чл.16.1, (i) от Договор за доставка на хранителни продукти №Д-8/30.12.2019г. и поради неизпълнение на задължението на Изпълнителя по чл.2.5 от Договор №Д-8/30.12.2019г. за предоставяне на Справка, издадена от САПИ до 27-о число на месеца от изтичане на календарното тримесечие страните се съгласяват да прекратят по взаимно съгласие Договор за доставка на хранителни продукти №Д-8/30.12.2019г.

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 88% от предмета на договора
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
14684 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 817.35 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Поради виновно неизпълнение от страна на Изпълнителя на задължението по чл.2.5 от Договор №Д-8/30.12.2019г., страните се съгласяват на основание чл.12.5 от Договор за доставка на хранителни продукти №Д-8/30.12.2019г., че Изпълнителят дължи на Възложителя компенсаторна неустойка в размер на 15% (петнадесет на сто) от разликата между прогнозната стойност на договора по алинея 2.1.и цената на извършените доставки в изпълнение на договора в размер на 817,35 (осемстотин и седемнадесет лева и тридесет и пет стотинки)лв.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

25.11.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Пенка Йотова Ганева
VII.2)
Длъжност: Кмет на община Хисаря