Деловодна информация
01467
20-031-2 24/11/2020 (дд/мм/гггг)
не
01467-2020-0033 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ЧЕЗ РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ БЪЛГАРИЯ АД 130277958
Столична община, район Младост, бул. Цариградско шосе № 159, БенчМарк Бизнес Център
София BG411 1784 България
Ваня Чепанова - експерт търговия +359 64896961
vanya.chepanova@cez.bg +359 28272171

Интернет адрес/и

https://www.cez-rp.bg

https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=147492&companyId=20808


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на регистриран одитор по чл.7 от ЗНФО, за независим финансов одит на самостоятелния и консолидирания годишен финансов отчет на възложителя, както и изготвяне на последващ одиторски доклад PPS20-031
79212100      
Услуги

Предметът включва следните дейности:1.Извършване на одиторска проверка в съответствие с МОС на годишните индивидуални и консолидирани финансови отчет на възлож. за 2020, 2021 и 2022г, съставени от неговото ръководство в съответствие с МСФО, приети в ЕС. 2. Извършване на проверка на съответствието и последователност на годишния индивидуален и консолидиран доклад за дейността и другата информация към 31XII2020г, към 31XII2021г и към 31XII2022 г, съпътстващи годишните индивидуални и консолидирани финансови отчет към 31XII2020г,към 31XII2021г и към 31XII2022 г, както и издаване на одиторско мнение в доклади на независимия одитор към тези дати.3.Изпълнението включва Етап1-Провеждане на Одит и одитни процедури и Етап2-Изготвяне на одиторски доклад с включено одиторско мнение, като работата по извършване на годишния одит за целите на бълг. законодателство трябва да бъде организирана в пълно съответствие с графика на възложителя. Изискванията към Етап1, Етап2 и графика са от документацията.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
209250      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79212100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на следните области: София - град, Софийска област, Благоевград, Кюстендил, Перник, Плевен, Ловеч, Монтана, Враца, Видин, както и административния адрес по регистрация на възложителя.

Избранията за изпълнител се задължава да спазва следния график:- да извърши Междинен одит в периода Октомври-Ноември на отчетната година; - да извърши Финален одит в периода Януари-Февруари на годината, следваща отчетната година; - да потвърди финални индивидуален финансов отчет и индивидуалния доклад за дейността на възложителя в срок до 6-ти Март на годината, следваща отчетната година; - да издаде одиторски доклад върху индивидуалния финансов отчет в срок до 14-ти Март на годината, следваща отчетната година; - да потвърди финални консолидиран финансов отчет и консолидирания доклад за дейността на възложителя в срок до 10-ти Април на годината, следваща отчетната година; - да издаде одиторски доклад върху консолидирания финансов отчет в срок до 26-ти Април на годината, следваща отчетната година.
Избраният за изпълнител следва да представи предварителен Работен план за съгласуване на възложителя, в срок до 5раб. дни от датата на влизане в сила на Договора за първата финансова година.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  969691 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
20-414       
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/11/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„АФА” ООД 030278596
Столична община, район „Оборище“, ул. „Оборище“ № 38
София BG411 1504 България
office@afa.bg +359 29433700
+359 29433707
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

209250      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

ПРОДЪЛЖАВА ОТ РАЗДЕЛ II.2.4.: Ако е необходимо в същия срок, след възлагане на услугата, избраният за изпълнител, следва да представи за съгласуване на възложителя, актуализиран работен план за втората, респективно третата финансова година. Работният план трябва да включва етапите на работа, дейностите включени в тях и сроковете, необходими за извършване на обема работа, в съответствие със сроковете за организация на финансовото приключване на съответната финансова година или тримесечие на възложителя, съгласно графика по-горе.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/11/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва