Информация за преписката

Възложител: УНИВЕРСИТЕТСКА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ "ПРОФ. Д-Р АЛЕКСАНДЪР ЧИРКОВ" ЕАД /Университетска многопрофилна болница за активно лечение /УМБАЛ/ "Света Екатерина" - /Старо наименование - Университетска специализирана болница за активно лечение на сърдечно - съдови заболявания /УСБАЛССЗ/ "Света Екатерина" ЕАД /старо наименование - Специализирана болница за активно лечение на сърдечно-съдови заболявания "Света Екатерина" ЕАД/ /старо наименование - Университетска Национална Специализирана болница за активно лечение /УНСБАЛ/ "Света Екатерина" ЕАД//
Номер: 00010-2010-0001
Адрес на профила на купувача: http://
Процедура: Договаряне
Описание: Отстъпване на УНСБАЛ “Св. Екатерина” ЕАД на неизключително право на ползване, включително и поддръжка на компютърна програма - софтуерен продукт Специализирана болнична информационна система “HOSPITAL MANAGER SUITE” (наричана по-нататък за краткост “компютърна/та програма”) чрез предоставяне на лицензии за Приложенията на компютърната програма, ползвани на 106 работни станции и на два броя сървъри и правото да ползва компютърната програма в локална мрежа, съгласно Глава седма, Раздел І от ЗАвПСП. 1. Към датата на издаване на настоящето решение компютърната програма - софтуерен продукт Специализирана болнична информационна система “HOSPITAL MANAGER SUITE”, се състои от следните приложения: I. Приложение “Хоспитал менажер”, включващо следните модули: 1.1. Планиране; 1.2. Регистрация на пациенти; 1.3. Кабинети и прегледи; 1.4. Хоспитализация - Трансфер - Изписване; 1.5. Операционни зали; 1.6. Свободно конфигурируеми потребителски форми; 1.7. Статистически отчети; 1.8. Чакащи листи за пациенти; 1.9. Модул User Manager. II. Приложение “Информационен дисплей”; III. Приложение “Лаборатория”; IV. Приложение “Аптека”; V. Приложение “Imaging Manger”; VI. Приложение “Графично предоставяне на легловата база” 2. С отстъпването на неизключителното право на ползване върху компютърната програма, УНСБАЛ “Св. Екатерина “ ЕАД ще има право: а) да зарежда програмата; б) да я изобразява върху екран; в) да я изпълнява, предава в рамките на установената локална мрежа; г) да я съхранява в паметта на сървъра и работните станции; д) да получава активационни ключове за активиране на софтуерното приложение, в случаите, при които не се променя установената локална мрежа; е) да получава съдействие за извличане на цялата информация от базите данни в случай на нужда, във вид удобен и за двете страни; ж) да получава извършването на корекции в програмния продукт при откриване на програмни грешки, както и корекции, наложени от промени в българското законодателство. 3. Текущата поддръжка включва: а) техническа помощ за осъществяване на периодична и обща инспекция на компютърната програма; б) превенция ( даване препоръки за оптимална работа с компютърната програма); в) диагностика на проблемите, които могат да се появят и възможни решения; г) мерки за отстраняване на възникнали проблеми: определяне на възможни мерки за решаване на проблемите, които могат да се появят поради неправилно функциониране на някои от модулите на компютърната програма.

Съдържание

No ID на документа Подпис Тип на документа Изпратен на: Дата на публикуване в РОП:
1   385120   Решение         08.01.2010 г.  08.01.2010 г. 
2   391695   Информация за сключен договор         26.02.2010 г.  01.03.2010 г. 
3   471160   Информация         24.02.2012 г.  28.02.2012 г.