Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Доставка, осъществявана чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на “Тролейбусен транспорт” ЕООД – гр. Плевен”
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30197000, 30197640, 39130000
Описание:
Дребно офис оборудване
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Мебелировка за офиса
Срок за получаване на офертите
05/06/2020 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Договор се сключва за срок от 24 (двадесет и четири) месеца и влиза в сила от датата на подписването му.
Място на изпълнение на поръчката -Тролейбусно депо, находяща се на адрес: гр. Плевен, ж.к. Дружба, ул. „Ал.Малинов“№ 53 или в помещението на Билетен център, разположено на ул. Дойран № 43, гр. Плевен.
Прогнозната стойност на поръчката е 40 хил. лв., като същевременно при възникнала необходимост в срока на договора възложителя има право да извърши по-голям разход, при спазване на прага по чл. 20, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Предложените цени не подлежат на промяна за целия срок на договора.
Обществената поръчка се възлага въз основа на икономически най-изгодната оферта. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане „най-ниска цена”.
Финансирането е със средства на Възложителя.
Плащането се извършва по ред и начин, указан в проекто-договора.
На основание чл. 188, ал. 2 от ЗОП, уведомяваме заинтересованите лица, че офертите ще бъдат отворени на 09.06.2020г., 09,30ч. в гр. Плевен, ж.к. Дружба, ул. «Ал. Малинов» № 53, ет. 2, заседателна зала.
Дата на изпращане на настоящата информация