Версия за печат

BG-гр. София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

1

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

02.06.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 130284340

BG411, Управителят на «Диагностично консултативен център VI-София“ ЕООД, ул.“Коньовица“ № 65, За: Елена Иванова Аврамова, България 1309, гр. София, Тел.: 02 9213226, E-mail: toboia@abv.bg, Факс: 02 8223111

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.dcc6.org.

Адрес на профила на купувача (URL): www.dcc6.org.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

69700 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Комплексно почистване с препарати, консумативи и техника на сградата на „Диагностично консултативен център VІ-София” ЕООД.“ В обхвата на дейностите, предмет на обществената поръчка се включва: 1.Ежедневно: почистване на кабинетите и звената, включително почистване на паяжини, избърсване на прозорци, измиване на мивките, измиване на вратите около дръжките, измиване на пода с дезинфекционен разтвор/при работа на двоен график на кабинета или звеното – измиване на пода и на обяд/. Изхвърляне на битов и опасен отпадък – два пъти на ден - сутрин и на обяд, при строго спазване на изискванията за разделно събиране на двата вида отпадък, като за целта битовият отпадък се събира в черни полиетиленови чували, а опасният – в сини полиетиленови чували. Поставянето на отпадък в опаковки с различни цветове от посочените е нарушение на Програмата за управление на отпадъците. 2.Два пъти дневно: измиване на коридорите с дезинфекционен разтвор – сутрин и на след обяд; почистване стъклата на входните врати с препарати /един път дневно – на регистратурата/; помитане на тротоара пред лечебното заведение – сутрин и след обяд; при необходимост – почистване и измиване на стълбите, площадката и кофите за боклук пред входната врата на „Диагностично консултативен център VІ-София” ЕООД; измиване на стълбите от вратата на физиотерапията до втори етаж; при възможност – машинно почистване на коридорите. 3.Три пъти дневно: почистване на служебните тоалетни, а тоалетните за пациенти – на всеки два часа. Почистване и дезинфекциране на плочките в тоалетните – един път седмично. 4.Веднъж на три месеца: Основно почистване на кабинети -, като това включва прозорци, дограма и щори /при наличие на пердета-пране/, както и измиване с дезинфектант на стени, облицовани с фаянсови плочки; измиване на панорамните стъкла на коридора. 5.Снегопочистване. 6.Почистване след приключване на ремонтни дейности на територията на лечебното заведение. Дейностите се извършват във времето между 06:30 часа и 18:30 часа при спазване изискванията на СРЗИ и РИОСВ, съгласно указания на Възложителя и представен от Изпълнителя и одобрен от Възложителя график.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

90911200, 90911300

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните
Услуги по почистване на прозорци


Срок за получаване на офертите

12/06/2020 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Условия, на които трябва да отговарят участниците (когато е приложимо): в т.ч.: Изисквания за личното състояние: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лица, включително техни обединения, които отговарят на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя подробно описани в Част III, от Указанията за участие. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55 , ал. 1, т. 1, т. 3, 4 и т. 5 от ЗОП. чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ и условията по чл. 107 от ЗОП.. Правоспособност за упражняване на професионална дейност: [Не] Икономическо и финансово състояние: [Не] Технически и професионални способности: Участникът трябва да представи списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано към датата на подаване на офертата, с посочване на датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата, или чрез представяне на препоръки /референции/ за добро изпълнение. Забележка: Под „сходни“ с предмета на поръчката се имат предвид услуги по извършване на комплексно ежедневно почистване с препарати и техника на сгради. Минимално изискване за допустимост: През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги, сходна или идентична с предмета на поръчката.

Дата на изпращане на настоящата информация

02/06/2020  (дд/мм/гггг)