Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство“по смисъла на чл.3, ал.1, т.1 от ЗОП, включващо „изпълнение на строителство“ съгл. чл.3, ал.1, т.1, буква „а“, предложение второ от ЗОП.
Предмет на поръчката „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строителство и осъществяване на авторски надзор на обект Спортна площадка в град Павел баня“, в УПИ І-курортни комплекси ОДО,кв.27 /южно от улици с ос.т.75а – 75б.
Предвижда се да се извърши проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор на спортна площадка в град Павел баня“ ,състояща се от :
1.Спортна площадка за мини футбол на открито за широко ползване от населението.
2.Спортна площадка - комбинирана за волейбол с баскетбол на открито за широко ползване от населението
Строежът е пета категория, съгласно чл.137, ал.1, т.5 от ЗУТ и чл.10, ал.1, т.6 от Наредба №1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
Всички строителни работи следва да бъдат изпълнени в съответствие с добрите практики в строителството и по начин, гарантиращ възможност за ползване на обекта за продължителен период от време по икономически най - изгоден за възложителя начин.
Работният инвестиционен проект следва да бъде изготвен в обем и съдържание съгласно изискванията на Наредба № 4/21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 4 за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда, Наредба № І3 – 1971 за строително – техническите правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар , наредба № І3-2377 за правилата и реда за устройството и безопасността на площадките за игра като включва следните части:
- Архитектурна – включва детайл ограда;
- Конструкции;
- Геодезия (трасировъчен план и вертикална планировка);
- ЕЛ (Част електроснабдяване, електрообзавеждане и електрически инсталации);
- ВиК;
- План за безопасност и здраве;
- Пожарна безопасност;
- ПУСО;
- Част сметна документация, която да включва обяснителна записка, количествени сметки по частите на проекта за видовете СМР, спецификации на оборудването и обзавеждането и обобщена ( генерална) стойностна сметка на обекта;
Строително-монтажните работи (СМР) следва да се изпълнят на основание разработения Инвестиционен проект, при спазване на изискванията на всички действащи към настоящия момент закони, правилници и нормативи, касаещи изпълнението на обекти от такъв характер.
За реализирането предмета на поръчката следва да бъдат изпълнени следните дейности:
• Подготовка на строителната площадка- разчистване на терена, разполагане на временни съоръжения и др.;
• Демонтажни работи /ако е необходимо/;
• Доставка на необходимите материали и оборудване;
• Строително-монтажни работи;
• Благоустрояване на терена;
• Извършване на контролни тествания, изисквани съгласно нормативната уредба /ако е необходимо/;
• Участие в съставянета на актове и протоколи по време на строителството съгласно Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
• Участие при подготовката на документи за издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта;
• Извозване на отпадъци и почистване на терена;
Обхватът, обемът и техническите изисквания за изпълнението на поръчката са подробно описани и регламентирани в РАЗДЕЛ II. „Технически спецификации“, неразделна част от документацията за настоящата обществена поръчка.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
Срок за получаване на офертите
11/05/2020 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Документите, свързани с участие в обществената поръчка се представят в запечатана непрозрачна опаковка, съдържаща:
1) Опис на представените документи – по образец на участника;
2) Копие на договора за обединение, при участник обединение или друг документ, в което следва да са предвидени: правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. Когато в договора не е определен партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката, участникът представя и документ, подписан от членовете на обединението, в който се посочва представляващия обединението партньор;
3) Административни сведения за участника – Образец №1;
4) Декларация по чл. 54. aл.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП– Образец №2;
5) Декларация по чл. 54, ал. 1, т.3-6 от ЗОП - Образец №3;
6) Декларация за специфични национални основания - Образец №4;
7) Декларация за критериите за подбор Образец №5
8) Декларация по чл.66, ал.1 от ЗОП, за подизпълнители– Образец №6;
9) Декларация подизпълнители– Образец №7/ако е приложимо/
10) Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо.
11) Техническо предложение, съдържащо Предложение за изпълнение на поръчката – оригинал – Образец № 8 в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя;
В Предложението си за изпълнение – Образец №8 участникът декларира, че при изготвянето на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд.
В Предложението си за изпълнение на поръчката – Образец №8 участникът предлага срок за изпълнение на проектирането и строителството, които подлежат на оценка.
В Предложението си за изпълнение на поръчката – Образец №8 участникът предлага гаранционен срок на изпълнените СМР и гаранционен срок на доставените спортни съоръжения.
Към Предложението си за изпълнение на поръчката, участникът следва да представи и описание и/или снимки на предлаганите спортни съоръжения, както ще се доставят и монтират.
12)„Ценово предложение” – попълнен и подписан Образец № 9 – оригинал, в който участниците следва да предложат обща крайна цена за изпълнението на поръчката без ДДС съгласно техническата спецификация, която ще подлежи на оценяване, както и поотделно да посочат :
- Цена за изпълнение на проектирането от предмета на поръчката;
- Цена за изпълнение на строителството от предмета на поръчката;
- Цена за осъществяване на авторски надзор от предмета на поръчката.
Към ценовото предложение се прилагат:
• Количествено-стойностна сметка (КСС) – попълнена с цени и подписана – оригинал на хартиен и електронен носител в excel формат;
Предложените от участниците цени следва да включват всички необходими разходи за изпълнението на дейностите от предмета на поръчката – проектиране, строителство и авторски надзор, в това число разходи за траспорт и доставки до обекта, разходи за материали и др.
Всички документи, които не са представени в оригинал и за които не се изисква нотариална заверка, трябва да са: заверени (когато са копия) с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и мокър печат /ако има такъв/. Всички документи, свързани с предложението, трябва да бъдат на български език.
Извършването на подбор на участниците, разглеждането и оценката на офертите се осъществява от назначена от Възложителя комисия.Комисията ще отвори публично офертите на участниците на дата 12.05.2020 г. от 10.30 часа в сградата на Община Павел баня, на адрес – гр.Павел баня, ул. „Освобождение“ №15, ет.2, стая №5.
При провеждане на процедурата Комисията отваря офертите по реда на тяхното постъпване и обявява ценовите предложения. При извършване на тези действия могат да присъстват представители на участниците.
Дата на изпращане на настоящата информация