Версия за печат

BG-с. Крушари

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ОП-07-1978

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

15.04.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000852754

BG332, Община Крушари, ул. Девети септември №3-А, За: Димитрина Желева - Директор на Дирекция РРХД, България 9410, с. Крушари, Тел.: 05771 2024, E-mail: krushari@dobrich.net, Факс: 05771 2136

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://krushari.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://109.104.213.130:81/CustomerProfile/ZopView.aspx?DosieID=156.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

128755.26 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Рехабилитация на ул. „Черно море“ и ул. „Изгрев“ в с. Крушари, община Крушари, област Добрич“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45233252

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици


Срок за получаване на офертите

04/05/2020 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Проект № BG06RDNP001-19.003-0001 „Рехабилитация на част от улица "Черно море" и улица "Изгрев" в с.Крушари, община Крушари, област Добрич“

Друга информация

Кратко описание: В рамките на обществената поръчка се предвижда рехабилитация на уличното платно на улица "Черно море" от ОК 31 – 32 – 13, с дължина 171 м., ширина 5,0 м. и улица "Изгрев" от ОК 2 – 3 – 4 – 5 – 165, с дължина 212 м и ширина 6,0 м. Двете улици са от второстепенната улична мрежа на населеното място а именно „Обслужващи”. Основната цел на провеждането на обществената поръчка е възстановяване на уличните платна в първоначалното им състояние, с нормални транспортно – експлоатационни показатели изискващи се за съотвния клас улици и осигуряване на нормално и безопасно транспортно обслужване на обектите розположени по тях. Предвижда се демонтаж на съществуваши бетонови бордюри и полагане на нови, уширение на уличната настилка, изкърпване на съществуващата такава с асфалтова смес и полагане на един износващ пласт от плътна асфалтова смес. Съществуващата улична настилка ще бъде усилена с един пласт плътен асфалтобетон с дебелина 5 см., след технологично фрезоване за изравняване и възстановяване повредените участъци чрез машинно изкърпване с неплатна асфалтова смес. При изпълнение на поръчката се предвижда изпълнението на следните видове строително-монтажни работи: 1. Отстраняване на повредите на настилката - мрежовидни пукнатини, дупки, кръпки, ускорено износване, коловози, напречни вълни. - Изкърпване на повредени участъци /дупки/, незначителни слягания и силно износен или напукан износващ пласт чрез машинно фрезоване и запълване с неплътна асфалтобетонова смес. - Единични напречни и надлъжни пукнатини, се ремонтират чрез запълване с битум или битумна паста по начин, зависещ от ширината им. 2. Разваляне на повредени и пропаднали бетонови бордюри и водещи бетонови ивици. 3. Полагане на бетонови бордюри 50/35/18, съгласно ПУП на селото. 4. Технологично фрезоване на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително: натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му, съгласно изискванията на техническата спецификация. 5. Почистване на асфалтовата настилка и направа на първи битумен разлив за връзка, съгласно изискванията на техническата спецификация. 6. Доставка и полагане на неплътен асфалтобетон за изравняване, с различна дебелина в уплътнено състояние, съгласно проекта и изискванията на ТС 2000. 7. Доставка и машинно полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон с дебелина 5 см. по цялата ширина съгласно изискванията на техническата спецификация. 8. Доставка и укрепване на пътни знаци е направа на хоризонтална маркировка с обикновена боя, съгласно техническият проект. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията на обществената поръчка на адреса на профила на купувача на Община Крушари, посочен в настоящата информация. Получените оферти ще се отворят на публично заседание на 05.05.2020 г. от 11:00 часа в сградата на Общинска администрация Крушари с адрес с.Крушари, ул."Девети септември" №3-А, заседателната зала. На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.

Дата на изпращане на настоящата информация

15/04/2020  (дд/мм/гггг)