Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство“по смисъла на чл.3, ал.1, т.1 от ЗОП, включващо „изпълнение на строителство“ съгл. чл.3, ал.1, т.1, буква „а“, предложение второ от ЗОП.
Предмет на поръчката „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строителство и осъществяване на авторски надзор на обект Спортна площадка в град Павел баня“, в УПИ І-курортни комплекси ОДО,кв.27 /южно от улици с ос.т.75а – 75б.
Предвижда се да се извърши проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор на спортна площадка в град Павел баня“ ,състояща се от :
1.Спортна площадка за мини футбол на открито за широко ползване от населението.
2.Спортна площадка - комбинирана за волейбол с баскетбол на открито за широко ползване от населението
Строежът е пета категория, съгласно чл.137, ал.1, т.5 от ЗУТ и чл.10, ал.1, т.6 от Наредба №1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
Всички строителни работи следва да бъдат изпълнени в съответствие с добрите практики в строителството и по начин, гарантиращ възможност за ползване на обекта за продължителен период от време по икономически най - изгоден за възложителя начин.
Работният инвестиционен проект следва да бъде изготвен в обем и съдържание съгласно изискванията на Наредба № 4/21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 4 за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда, Наредба № І3 – 1971 за строително – техническите правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар , наредба № І3-2377 за правилата и реда за устройството и безопасността на площадките за игра като включва следните части:
- Архитектурна – включва детайл ограда;
- Конструкции;
- Геодезия (трасировъчен план и вертикална планировка);
- ЕЛ (Част електроснабдяване, електрообзавеждане и електрически инсталации);
- ВиК;
- План за безопасност и здраве;
- Пожарна безопасност;
- ПУСО;
- Част сметна документация, която да включва обяснителна записка, количествени сметки по частите на проекта за видовете СМР, спецификации на оборудването и обзавеждането и обобщена ( генерална) стойностна сметка на обекта;
Строително-монтажните работи (СМР) следва да се изпълнят на основание разработения Инвестиционен проект, при спазване на изискванията на всички действащи към настоящия момент закони, правилници и нормативи, касаещи изпълнението на обекти от такъв характер.
За реализирането предмета на поръчката следва да бъдат изпълнени следните дейности:
• Подготовка на строителната площадка- разчистване на терена, разполагане на временни съоръжения и др.;
• Демонтажни работи /ако е необходимо/;
• Доставка на необходимите материали и оборудване;
• Строително-монтажни работи;
• Благоустрояване на терена;
• Извършване на контролни тествания, изисквани съгласно нормативната уредба /ако е необходимо/;
• Участие в съставянета на актове и протоколи по време на строителството съгласно Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
• Участие при подготовката на документи за издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта;
• Извозване на отпадъци и почистване на терена;
Обхватът, обемът и техническите изисквания за изпълнението на поръчката са подробно описани и регламентирани в РАЗДЕЛ II. „Технически спецификации“, неразделна част от документацията за настоящата обществена поръчка.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
Срок за получаване на офертите
04/05/2020 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Документите, свързани с участие в обществената поръчка се представят в запечатана непрозрачна опаковка, съдържаща:
1) Опис на представените документи – по образец на участника;
2) Копие на договора за обединение, при участник обединение или друг документ, в което следва да са предвидени: правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. Когато в договора не е определен партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката, участникът представя и документ, подписан от членовете на обединението, в който се посочва представляващия обединението партньор;
3) Административни сведения за участника – Образец №1;
4) Декларация по чл. 54. aл.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП– Образец №2;
5) Декларация по чл. 54, ал. 1, т.3-6 от ЗОП - Образец №3;
6) Декларация за специфични национални основания - Образец №4;
7) Декларация за критериите за подбор Образец №5
8) Декларация по чл.66, ал.1 от ЗОП, за подизпълнители– Образец №6;
9) Декларация подизпълнители– Образец №7/ако е приложимо/
10) Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо.
11) Техническо предложение, съдържащо Предложение за изпълнение на поръчката – оригинал – Образец № 8 в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя;
В Предложението си за изпълнение – Образец №8 участникът декларира, че при изготвянето на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд.
В Предложението си за изпълнение на поръчката – Образец №8 участникът предлага срок за изпълнение на проектирането и строителството, които подлежат на оценка.
В Предложението си за изпълнение на поръчката – Образец №8 участникът предлага гаранционен срок на изпълнените СМР и гаранционен срок на доставените спортни съоръжения.
Към Предложението си за изпълнение на поръчката, участникът следва да представи и описание и/или снимки на предлаганите спортни съоръжения, както ще се доставят и монтират.
12)„Ценово предложение” – попълнен и подписан Образец № 9 – оригинал, в който участниците следва да предложат обща крайна цена за изпълнението на поръчката без ДДС съгласно техническата спецификация, която ще подлежи на оценяване, както и поотделно да посочат :
- Цена за изпълнение на проектирането от предмета на поръчката;
- Цена за изпълнение на строителството от предмета на поръчката;
- Цена за осъществяване на авторски надзор от предмета на поръчката.
Към ценовото предложение се прилагат:
• Количествено-стойностна сметка (КСС) – попълнена с цени и подписана – оригинал на хартиен и електронен носител в excel формат;
Предложените от участниците цени следва да включват всички необходими разходи за изпълнението на дейностите от предмета на поръчката – проектиране, строителство и авторски надзор, в това число разходи за траспорт и доставки до обекта, разходи за материали и др.
Всички документи, които не са представени в оригинал и за които не се изисква нотариална заверка, трябва да са: заверени (когато са копия) с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и мокър печат /ако има такъв/. Всички документи, свързани с предложението, трябва да бъдат на български език.
Извършването на подбор на участниците, разглеждането и оценката на офертите се осъществява от назначена от Възложителя комисия.Комисията ще отвори публично офертите на участниците на дата 05.05.2020 г. от 10.30 часа в сградата на Община Павел баня, на адрес – гр.Павел баня, ул. „Освобождение“ №15, ет.2, стая №5.
При провеждане на процедурата Комисията отваря офертите по реда на тяхното постъпване и обявява ценовите предложения. При извършване на тези действия могат да присъстват представители на участниците.
Дата на изпращане на настоящата информация