Версия за печат

BG-Крумовград

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

04-00-36

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

24.03.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000235913

BG425, Община Крумовград, пл. България 5, За: инж. Асен Хаджиев - заместник-кмет на община Крумовград, България 6900, Крумовград, Тел.: 03641 2004, E-mail: minkrum@abv.bg, Факс: 03641 7024

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.krumovgrad.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.krumovgrad.bg/profil-na-kupuvacha/46-sabirane-na-oferti-sas-obyavi/1405-24-03-20-3.html.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

83416.67 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Реконструкция на улица „Ахрида“ в участък от о.т. 267 до о.т. 378 - инженеринг“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45233330, 71320000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по изпълнение на основа на улици
Инженерни услуги по проектиране и конструиране


Срок за получаване на офертите

10/04/2020 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Кратко описание: Предмет на настоящата обществена поръчка е „Реконструкция на улица „Ахрида“ в участък от о.т. 267 до о.т. 378 - инженеринг“. 1. Разработване на инвестиционен проект При разработването на проекта следва да се спазват изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, като ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се съобрази с изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, описани в Техническата спецификация, както и техническите правила и норми за проектиране, стандарти, технически указания, ЗУТ и др., на които следва да отговаря проектната документация. Всички чертежи в «работен проект» следва да бъдат изготвени на AutoCAD или еквивалентен софтуер, в подходящи мащаби. Към изготвения проект, следва да се представи и количествено-стойностна сметка. Изискванията към съдържанието на отделните проектни части в състава на «работен проект» са посочени в Техническите спецификации. Съгласуването и одобряването на работния проект от Възложителя, Консултанта по чл. 166 от ЗУТ, специализираните държавни контролни органи и експлоатационни дружества, и получаване на разрешение за строеж е ангажимент на Възложителя. 2. Изпълнение на СМР Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство“ от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешението за строеж и след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и приемане на СМР, и въвеждане на обекта в експлоатация ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа. 3. Авторски надзор Обектът на обществената поръчка включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство. 4 Геодезическо заснемане - трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба. Критерий за възлагане на поръчката Възлагането на обществената поръчка ще се извърши въз основа на „Икономически най-изгодна оферта“, определена въз основа на критерия за възлагане „НАЙ-НИСКА ЦЕНА“ по смисъла на чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП. На първо място се класира участникът предложил най-ниска цена без ДДС за изпълнение на поръчката. Посочената цена се закръгля до втория знак след десетичната запетая. На 13.04.2020 година от 10:30 часа в административната сграда на Община Крумовград на адрес пл. „България” № 5, ет. 1, комисия назначена със заповед на Кмета на община Крумовград, ще отвори, разгледа, оцени и класира постъпилите оферти, независимо от техния брой. Съгласно чл. 97, ал. 3 от ППЗОП при отварянето на офертите имат право да присъстват представители на участниците.

Дата на изпращане на настоящата информация

07/04/2020  (дд/мм/гггг)