Версия за печат

BG-Крумовград

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

04-00-23

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

11.03.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000235913

BG425, Община Крумовград, пл. България 5, За: инж. Асен Хаджиев - заместник-кмет на община Крумовград, България 6900, Крумовград, Тел.: 03641 2004, E-mail: minkrum@abv.bg, Факс: 03641 7024

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.krumovgrad.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.krumovgrad.bg/profil-na-kupuvacha/46-sabirane-na-oferti-sas-obyavi/1386-11-03-2020.html.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

64903.63 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Преустройство на съществуващи санитарни помещения в обществена пералня в сграда на КСУ - Крумовград, находяща се в УПИ-I, кв. 32 по ПУП на гр. Крумовград“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


Срок за получаване на офертите

30/03/2020 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Кратко описание: Предмет на настоящата обществена поръчка е „Преустройство на съществуващи санитарни помещения в обществена пералня в сграда на КСУ - Крумовград, находяща се в УПИ-I, кв. 32 по ПУП на гр. Крумовград“. Настоящият обект „Преустройство на съществуващи санитарни помещения в „ОБЩЕСТВЕНА ПЕРАЛНЯ“ в сграда на КСУ-Крумовград“, находяща се в УПИ - I , кв.32 по ПУП на град Крумовград, община Крумовград, обл. Кърджали е за преустройство на съществуващи санитарни помещения от партерен етаж на съществуваща сграда - КСУ Крумовград. Сградата е изпълнена от носеща стоманобетонна конструкция с колони и греди. Покривното покритие не е обект на проекта. Съществуващите санитарни помещения са част от съществуващата сграда, с достъп от централна стълбищна клетка посредством коридор, който предоставя достъп до едно подстълбищно помещение и три самостоятелни стаи, в съседство е разположено и помещение с достъп от съществуваща столова. Всяко съществуващо преустройвано помещение има прозорци за осигуряване на естествено осветление и проветрение. В помещението, част от столовата се предвижда зазиждане на достъпа от столовата и обособяването на два броя прозорци във врати на западната фасада за достъп от улицата. За преустройството на разглежданите помещения и обособяването на обществена пералня се предвижда премахването на съществуващи преградни неносещи стени и направа на нови преградни. Предвиждат се следните новофункционални помещения: • Приемна • Зона мръсно пране, • Склад мръсно пране • Склад перилни препарати • Коридор • Стая за персонал • Санитарен възел • Хигиенен филтър • Зона чисто пране • Експедиция чисто пране 1. ЗП преустройство - 115м2 2. РЗП преустройство - 115м2 При изпълнение на СМР следва да се спазват изискванията за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР, Закон за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове към него. Строежите следва да се изпълняват в съответствие с изискванията на нормативните актове и съществените изисквания за хигиена, опазване на здравето и живота на хората и опазване на околната среда. За обекта има инвестиционен проект, който е неразделна част от документацията за обществената поръчка. Техническата спецификация, свързана с изпълнението на СМР, е описана и рамкирана в инвестиционния проект, както по отношение на вида и спецификацията на отделните използвани материали, така и по отношение на начина и технологията на изпълнение. Всички видове дейности които следва да се изпълнят са описани в КС, която е част от инвестиционния проект. Съгласно действащите разпоредби в предмета на поръчката е включено изработването на част ПБЗ и част ПУСО за обекта от изпълнителя. Критерий за възлагане на поръчката Възлагането на обществената поръчка ще се извърши въз основа на „Икономически най-изгодна оферта“, определена въз основа на критерия за възлагане „НАЙ-НИСКА ЦЕНА“ по смисъла на чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП. На първо място се класира участникът предложил най-ниска цена без ДДС за изпълнение на поръчката. Посочената цена се закръгля до втория знак след десетичната запетая. Крайният срок за подаване на оферти се удължава до 17:00 часа на 30.03.2020 г. На 31.03.2019 година от 11:30 часа в административната сграда на Община Крумовград на адрес пл. „България” № 5, ет. 1, комисия назначена със заповед на Кмета на община Крумовград, ще отвори, разгледа, оцени и класира постъпилите оферти, независимо от техния брой. Съгласно чл. 97, ал. 3 от ППЗОП при отварянето на офертите имат право да присъстват представители на участниците.

Дата на изпращане на настоящата информация

24/03/2020  (дд/мм/гггг)