Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Предоставяне на комплексна услуга свързана с цифров печат, размножаване и сканиране на документи за нуждите на Комисия за финансов надзор
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
79811000
Описание:
Услуги, свързани с цифров печат
Срок за получаване на офертите
30/03/2020 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Възложителят предоставя пълен публичен достъп по електронен път до обявата и приложенията към нея на официалната интернет страница на КФН, раздел 63 от „Профил на купувача 2020” - https://www.fsc.bg/bg/profil-na-kupuvacha/profil-na-kupuvacha-2020/razdel-63-predostavyane-na-kompleksna-usluga-svarzana-s-tsifrov-pechat-razmnozhavane-i-skanirane-na-dokumenti-za-nuzhdite-na-komisiya/
Договорът влиза в сила от датата на подписването му, но не по-рано от 05.04.2020 г. и е със срок за изпълнение 24 месеца. Условия на плащане: ежемесечно по банков път по сметката на изпълнителя в срок до 10 (десет) работни дни след получаване на оригинална фактура и подписване на протокол за приемане на изпълнението за съответния календарен месец.
Изпълнителят представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от прогнозната стойност на договора (поръчката) без включен ДДС в една от следните форми - парична сума, банкова гаранция или застраховка.
Подробна информация за обхвата на поръчката, видовете дейности за изпълнение на поръчката, организация на работата на изпълнителя, изисквания към участниците и критерий за възлагане на поръчката се съдържа в публикуваната от възложителя обява и приложението към нея.
Oфертите ще бъдат отворени на 31.03.2019 г. от 14.00 часа в сградата на Комисията за финансов надзор, на адрес ул. Будапеща № 16, етаж -1, зала, при наличие на минимум три постъпили оферти. В случай на удължаване на срока за събиране на оферти на основание чл. 188, ал. 2 от ППЗОП (ред., ДВ, бр.13/2016г.), възложителят ще предостави информацията за удължения срок за получаване на оферти на профила на купувача, в съответната електронна преписка на поръчката.
Дата на изпращане на настоящата информация