Версия за печат

BG-Хасково

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

I-485/18.03.2020

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

18.03.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 176986657

BG422, Областна дирекция по безопасност на храните - Хасково, гр. Хасково, бул. Освобождение 57, За: д-р Георги Илиев - директор; - Димитрина Арнаудова - юрисконсулт, България 6300, Хасково, Тел.: 038 661049, E-mail: RVS_26@bfsa.bg, Факс: 038 661049

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://babh.government.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.babh.government.bg/op/e3a9a6a3ce0c258fe22edb813327bcd4.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

125000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Избор на изпълнител за извършване на СМР на сградата на ветеринарна служба гр. Димитровград“.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


Срок за получаване на офертите

30/03/2020 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

При изготвяне на офертата участникът трябва да се придържа точно към условията, обявени от Възложителя в настоящата обява . С подаване на оферта се счита , че участникът се съгласява с всички условия на възложителя, в т.ч. с определеният от него срок за валидност на офертите и с проекта на договор. Заседанието на комисията за отваряне на офертите ще се проведе на 31.03.2020г. от 14:00 ч. в конферентна зала – административната сграда на ОДБХ- гр. Хасково, бул. Освобождение 57.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му без ДДС. Кореспонденцията/комуникацията между Възложителя и участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка ще се извършва чрез електронна поща. В тази връзка е задължително при подаване на офертата участниците да посочат актуален e-mail адрес за връзка. За връзка с участниците в процедурата Възложителят ще използва следните e-mail адреси: RVS_26@bfsa.bg; d_arnaudova@bfsa.bg Всички съобщения ще се считат за получени/връчени от/на адресата от момента на изпращане, освен в случаите, когато в системата на възложителя не постъпи разписка / съобщение за невъзможност за доставянето им . Не се приемат оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или са в незапечатана опаковка или в опаковка с нарушена цялост. Към офертата си участниците представят следните документи: 1. Опис на документите – Образец № 1 2. Декларация по чл. 192, ал. 3 от ЗОП – Образец № 2 3. Декларация по чл. 39, ал. 3, буква „д“ от ППЗОП – Образец № 3 4. Техническо предложение – Образец № 4 5. Ценово предложение – Образец № 5

Дата на изпращане на настоящата информация

18/03/2020  (дд/мм/гггг)