Версия за печат

BG-Габрово

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

07/ОП-3

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

18.03.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 1218582201499

BG322, Районна здравноосигурителна каса - Габрово, ул. Отец Паисий № 25, За: инж. Стефан Христов, Момчил Недев, България 5300, Габрово, Тел.: 066 819525, E-mail: gabrovo@nhif.bg, Факс: 066 819523

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.nhif.bg/page/2139.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

1250 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК – Габрово“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

34913000, 31500000, 31680000, 31681000, 31681100

Описание:

Различни видове резервни части
Осветителни уреди и електрически лампи
Електрически принадлежности и аксесоари
Електрически аксесоари
Електрически контакти


Срок за получаване на офертите

23/03/2020 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Настоящата поръчка има за цел задоволяване на Възложителя с необходими за нормалното функциониране на сградата, инсталациите и оборудването вещи като лампи, щепсели, контакти, кранове, сифони, брави и пр. По ред причини (търговците са профилирани за продажби на стоки с ориентация към електро, към ВиК или към железария, но не и комбинацията от трите; не се занимават с обществени поръчки, понеже са активни в реалното магазинно снабдяване; големи полифункционални фирми като Практикер, Бриколаж, Баумакс и т. н. не проявяват интерес поради отдалеченост от Габрово и изключително ниската стойност на поръчката и т.н.) към тази поръчка, която се обявява ежегодно, липсва какъвто и да било интерес от страна на потенциални изпълнители. Действащият предходен договор е изтекъл и са налице висящи нужди от доставки. След 01.04.2020 г. ще стане задължително ползването на ЦАИС и това допълнително ще затрудни успешното провеждане на процедурата. Затова стремежът е в оптимално къс срок да се подпише нов договор и така да се обезпечи задоволяването на конкретни потребности в период на динамична смяна на процедурите, към което се добавя и обявеното и действащо в страната извънредно положение, чиито срок може да бъде удължаван непрогнозируемо във времето.

Дата на изпращане на настоящата информация

18/03/2020  (дд/мм/гггг)