Версия за печат

BG-Плевен

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

1

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

18.03.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 114532352

BG314, Университетска многопрофилна болница за активно лечение Д-р Георги Странски ЕАД, бул. Георги Кочев №8А, За: Тодор Царски, България 5800, Плевен, Тел.: 064 886279, E-mail: juristop@umbalpln.com, Факс: 064 804212

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.umbalpleven.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://umbalpleven.com/id-vv-protsedura-za-sabirane-na-oferti-tchrez-obyava-za-izbor-na-izpalnitel-po-reda-na-glava-26-ot-zop-s-predmet/.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

125000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Ремонт на покрив и вътрешен ремонт на Отделение за диспансерно наблюдение на болни с психични заболявания при „УМБАЛ Д-р Георги Странски” ЕАД – Плевен”.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


Срок за получаване на офертите

30/03/2020 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Поканата за участие и приложенията към нея са достапни на профила на купувача на Възложителя - www.umbalpleven.com, и от там могат да бъдат изтеглени. 1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. По отношение гаранцията за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП. 2. Плащането се извършва с платежно нареждане, по банковата сметка на изпълнителя, отложено, в срок не повече от 60 (шестдесет) календарни дни (условието е съобразено с разпоредбите на чл. 3, ал. 5 от ЗЛЗ и чл. 303а, ал. 2 от ТЗ), след представяне на следните документи: - Констативен протокол за действително извършени СМР, подписан от Инвеститорския контрол и Изпълнителя; - Сертификати и декларации за съответствие на вложените материали, одобрени с протокол от Инвеститорския контрол; - Оригинална данъчна фактура, която се издава от Изпълнителя след приемане на извършени СМР от страна на Възложителя. 3.Срок на валидност на офертата е 60 (шестдесет) дни, считано от датата на подаването й. 4.Възможност за посещение на обектите се организира от Възложителя всеки ден от 10,00 до 12,00 часа, като Възложителя НЕ поставя изрично изискване за оглед на обекта. 5. Общият срок на договора е 12 (дванадесет) календарни месеца. 6.Гаранционните срокове за изпълнение на СМР, не могат да бъдат по-кратки от минималните срокове, посочени в чл. 20 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. 7.На основание чл. 114 от ЗОП, „УМБАЛ Д-р Георги Странски” ЕАД – Плевен” ще сключи договор под условие с избрания за изпълнител участник, с оглед на това, че няма осигурени средства, като се предвижда те да се осигурят след провеждане на процедурата.

Дата на изпращане на настоящата информация

18/03/2020  (дд/мм/гггг)