Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

24-00-412

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

27.02.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

BG411, Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: Петя Парталова/ инж. Димитър Калайджиев/ инж. Юлия Михайлова, България 1606, София, Тел.: 02 9173219, E-mail: p.partalova@api.bg, Факс: 02 9522563

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.api.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1397.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

66000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка включва изпълнението на следните дейности: I-ви етап включва: 1. Окомплектоване на наличните проекти за ПУП-ПП с актове за категоризиране и удостоверения за поливност; 2. Осигуряване съгласуването на парцеларните планове със заинтересовани централни, териториални администрации и експлоатационни дружества по реда на Закона за устройство на територията /ЗУТ/; 3. Обявяване на ПУП-ПП по реда на ЗУТ; 4. Подготовка на предложения до Комисията за земеделските земи /КЗЗ/ към Министерство на земеделието, храните и горите за утвърждаване на трасета и площадки в земеделски земи, за изграждане на обекта. Осигуряване на решения; 5. Проверка на изработените проекти за изменение на кадастралните карти и кадастралните регистри /КККР/, преди представянето им в съответните СГКК; 6. Набавяне на удостоверения за приемане на проектите за изменение на КККР в съответствие с Наредба № РД-02-20-5 от 15.12.2016 г. за съдържанието, създаването и поддържането на кадастралната карта и кадастралните регистри /посл. изм., ДВ, бр.8/25.01.2019 г./ от съответните Служби по геодезия, картография и кадастър; 7. Цялостна подготовка на проектите за представянето им на НЕСУТРП към МРРБ за разглеждане и приемане; 8. Осигуряване на влязла в сила заповед на МРРБ за одобряване на ПУП-ПП. II-ри етап включва: 1. Провеждане на процедура по реда на ЗДС за безвъзмездно прехвърляне на засегнатите от обекта имоти и части от имоти - общинска собственост, включително и вписване на договора, сключен между АПИ и съответната община; 2. Провеждане на процедура по реда на Закона за горите за промяна предназначението на засегнати поземлени имоти в горски територии; 3. Осигуряване на влезли в сила актове за учреден сервитут и право на строеж по реда на Закона за горите върху имоти в горски територии - при необходимост; 4. Осигуряване на влезли в сила административни актове за учредяване на сервитут/право на преминаване по реда на Закона за устройство на територията върху имоти в земеделски територии - при необходимост; 5. Осигуряване на скици и удостоверения за характеристики за поземлени имоти в земеделски фонд; 6. Осигуряване на скици и данъчни оценки на имоти в урбанизирани територии; 7. Осигуряване на скици за имоти в горски територии, извадки от ЛУП, таксационни характеристики, удостоверения за идентичност на отдели и подотдели и други документи, необходими за провеждане на процедури по закона за горите; 8. Подготовка на цялата кореспонденция за осигуряване на документи за собственост за всички засегнати имоти; 9. Подготовка на кореспонденция, с цел осигуряване удостоверения за наследници; 10. Подготовка на кореспонденция с цел осигуряване удостоверения за адресни регистрация (постоянен/настоящ адрес) за всички собственици на засегнати имоти; 11. Създаване на регистър на собствениците на засегнати имоти и попълването му с данни за адресна регистрация, ЕГН, в това число и на наследниците; 12. Поддържане на актуален регистър на собствениците на засегнатите имоти, с оглед нанасяне на нови данни от допълнително получени удостоверения за наследници и адресна регистрация; 13. Предаване на всички осигурени данни и документи, необходими на оценителя за изработването на оценителските доклади, определящи равностойното парично обезщетение за засегнатите имоти, съгласно ЗДС; 14. Подготовка и комплектоване на искането до МФ и МРРБ за постановяване на отчуждителен акт-Решение на Министерски съвет /РМС/; 15. Изготвяне на индивидуални уведомителни писма и обратни разписки към тях до всеки един собственик на засегнат имот, в тридневен срок от постъпване на Решенето на Министерски съвет в деловодната система на Възложителя; 16. Отразяване на изходящите номера на уведомителните писма и на обратните разписки в регистъра на засегнатите собственици; 17. Цялостна обработка на получените данни от уведомленията, изпратени с обратни разписки чрез „Български пощи“ ЕАД; 18. Създаване на регистри за лицата...прод в раздел V

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71356200

Описание:

Услуги по оказване на техническа помощ


Срок за получаване на офертите

16/03/2020 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

прод. от Раздел II..с липсващ адрес и за лицата - неоткрити на настоящ и/или постоянен адрес; 19. Подготовка на всички съобщения до Държавен вестник за безадресно уведомяване на неоткритите лица; 20. Комплектоване на цялата документация след уведомяване на засегнатите лица, включително и изготвяне на таблица, доказваща придобиването на собствеността върху всеки един засегнат имот. Представяне на тази документация по опис в АПИ чрез Приемо-предавателен протокол. Всички документи се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочват: наименование на участника, включително на участниците в обединението (когато е приложимо); наименование на поръчката, за която се подават документите, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес. Документите се представят лично от участника или от упълномощен от него представител чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес: гр. София 1606, бул. „Македония“ № 3 – Агенция „Пътна инфраструктура“, деловодство. Срок на валидност на офертите: Дата: (дд/мм/гггг) [16.07.2020 г.] Час: [17:30] Дата и час на отваряне на офертите: Дата: (дд/мм/гггг) [17.03.2020], час: [14:00 часа] Място на отваряне на офертите: гр. София 1606, бул. „Македония“ № 3, административната сграда на Агенция „Пътна инфраструктура“. На отварянето могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.

Дата на изпращане на настоящата информация

27/02/2020  (дд/мм/гггг)