Версия за печат

BG-Хасково

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

272000-2061

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

03.02.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 129009984

BG422, Областна дирекция на Министерство на вътрешните работи - Хасково, гр. Хасково, бул. България № 85, За: Дина Мишкова – началник СФОУССД на ОА при ОДМВР Хасково, България 6300, Хасково, Тел.: 038 640490, E-mail: haskovo@mvr.bg, Факс: 038 662868

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://mvr.bg/haskovo.

Адрес на профила на купувача (URL): http://mvr.bg/haskovo/дирекцията/профил-на-купувача/обществени-поръчки.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

60000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

“Комплексна услуга за следгаранционно техническо обслужване и ремонт при необходимост на служебни пътни превозни средства от щата на ОДМВР Хасково с включени нови резервни части, материали и консумативи необходими за извършването им”

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50100000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване


Срок за получаване на офертите

18/02/2020 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

1. В хода на изпълнение на предмета на договора, Изпълнителят следва да извършва и следгаранционно обслужване и ремонт и на допълнително придобити (зачислени) по време на действието на договора служебни ППС, включително марка и/или модел, които не са посочени в техническата спецификация. 2. При изпълнение предмета на договора, Изпълнителят следва да използва предоставени му от Възложителя с приемо-предавателен протокол, налични на склад при Възложителя, нови резервни части и консумативи, до изчерпване на количествата им. 3. При невъзможност ППС да бъде придвижено на собствен ход до сервиза/и и/или сервизна/и база/и на Изпълнителя, последният следва да осъществи ремонта на место или чрез придвижване за собствена сметка и отговорност. 4. Изпълнителят следва да осигури постоянна и надеждна охрана на автомобилната техника и монтираното оборудване през целия престой на служебните ППС на Възложителя в сервиза/и и/или сервизна/ите си база/и. 5. Посочените цени, часова ставка и процента на отстъпките са валидни за целия срок на договора като същите могат да бъдат променяни единствено в полза на възложителя. 6. Цената се посочва в число, различно от 0 /нула/, в лева без ДДС, с точност до втория знак след десетичната запетая. Процентите се посочват в цяло число, различно от 0 /нула/. 7. Посочените цени включват абсолютно всички разходи на изпълнителя по предмета на поръчката. 8. На първо място се класира участникът, получил най-висока комплексна оценка. 9. На основание §3, ал. 3 от НАРЕДБА № 49 от 16.10.2014 г. за задължителното застраховане по чл. 249, т. 1 и 2 от Кодекса за застраховането и за методиката за уреждане на претенции за обезщетение на вреди, причинени на моторни превозни средства до приемането на методиката по наредбата се прилага методиката по чл. 15, ал. 4. от НАРЕДБА № 24 от 08.03.2006 г. на Комисията за финансов надзор (отм.), в конкретния случай Приложение № 5 към чл.15, ал. 4 на отменената Наредба № 24 от 08.03.2006), времето за извършване на отделните ремонтни дейности не трябва да превишава стойностите по приложението. 10. Договорът с Изпълнителя се сключва за срок от 12 месеца и/или до изчерпване на финансовия ресурс и/или до сключване на договор по реда на ЗОП с предмет същия или сходен за нуждите на Министерство на вътрешните работи. 11. Гаранцията (парична/банкова гаранция или застраховка), която обезпечава изпълнението на договора е в размер на 5 % /пет на сто/ от общата стойност на същия без ДДС. 12. При изпълнение на предмета на договора участникът, избран за изпълнител, следва да подменя и отремонтира само такива части, детайли, възли, съоръжения и агрегати, които са изцяло и напълно повредени, поради което не е възможно служебното ППС да функционира без да се извърши подмяна и/или ремонт на същите. 13. При изпълнение на предмета на договора участникът, избран за изпълнител, следва да извършва ремонт и цялостно следгаранционно техническо обслужване на служебните ППС на възложителя по възможно най-икономичния начин, предлаган на пазара. 14. Предложеният от участниците гаранционен срок за извършените услуги (труд и части) следва да не бъде по-кратък от 12 (дванадесет) календарни месеца. 15. Допълнителната ценова листа на участника, която същия прилага към Оферта - приложение № 1, неразделна част от нея следва да бъде с не по-малко от 100 (сто) позиции различни и не обхванати от Таблица - Приложение 1.1. - неразделна част от Офертата - приложение № 1 и да съдържа цени на влаганите нови, неупотребявани резервни части и часовете труд, като за стойността на 1 човекочас се прилага стойността посочена от участника в офертата му - приложение № 1 и Таблица - Приложение 1.1. - неразделна част от Офертата - приложение № 1. 16. Участниците да представят Оферта - приложение № 1 с приложени към нея задължително изискуеми и относими документи. Таблица - Приложение № 1.1 да бъде предоставена и на електронен носител във формат Excel.

Дата на изпращане на настоящата информация

14/02/2020  (дд/мм/гггг)