Версия за печат

BG-Балчик

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

3

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

14.02.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120130

BG332, ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК ТП ПРИ ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ, ул. Черно море № 9, За: инж. Радослав Радев, България 9600, Балчик, Тел.: 0579 72039, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://dlsbalchik.sidp.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://dlsbalchik.sidp.bg/zop9/.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

65000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества ваучери за храна на работници и служители на ТП „ДЛС Балчик” при ДП „СИДП“ гр. Шумен отпечатани, съобразно всички изисквания, посочени в чл.22, ал. 2 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. на МФ и МТСП за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор, съдържащи всички реквизити, включително изискуемите способи за защита, съгласно техническа спецификация на поръчката 2. Прогнозно количество - 6490бр.( шест хиляди четиристотин и деветдесет) броя, всеки с номинална стойност от 10.00лв. със срок на валидност до 31.12.2020г. ІІ. ИЗИСКВАНИЯ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: 1. Ваучерите за храна да бъдат отпечатани, съобразно всички изисквания, посочени в чл.22, ал. 2 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. на МФ и МТСП за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор - да съдържат всички реквизити, включително изискуемите способи за защита. 2. Отпечатаните ваучери за храна да се ползват чрез обекти по чл. 2, ал. 2 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. на МТСП и МФ, като участниците в поръчката представят списък на обектите, с които имат сключени договори. Изпълнителят трябва да има сключени договори с минимум 6 (шест) обекта за търговия с храни, включително магазини за хранителни стоки, супермаркети или хипермаркети, в които ваучерите за храна могат да се използват като платежно средство, както следва: - на територията на град Балчик- минимум три обекта; - на територията на гр. Добрич – минимум три обекта от търговски вериги магазини ( под търговска верига да се разбира верига, която има национално покритие на територията на страната с търговски обекти в най-малко 5 града на територията на Република България). 3. Доставките ще се изпълняват по поръчка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката. Заявките ще се изготвят на типови персонализирани бланки за заявка (поръчка), предоставени на Възложителя от фирмата - оператор при подписването на договора по електронен път на ел. адрес посочен от Изпълнителя. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. 4. Сключването на договор не обвързва Възложителя със задължителни поръчки за доставка, ако нуждите му не изискват такава. 5. Уговорените в договора условия се прилагат автоматично за всяка конкретната доставка за вид и количество, като стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични цени съгласно представена ценова оферта по приложената спецификация на Изпълнителя. 6.. Пратките с поръчаните ваучери да бъдат опаковани в защитени пликове и да се доставят пакетирани и съответстващи на предварителната заявка на Възложителя единствено на определеното и упълномощено от Възложителя лице при подписване на договора, като операторът гарантира сигурността и сроковете на доставка. ІІІ. СРОКОВЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА И МЯСТО НА ДОСТАВКА: 1. Срок за доставка (в т.ч. изработване, отпечатване и доставка) - не повече от 5 ( пет) работни дни, след заявка и превеждане на сумата от страна на Възложителя. 2. Срок на договора – 30.12.2020г. 3. Срок на валидност на предложението – 1( един) месец, считано от крайният срок за депозиране на оферти, определен в обявлението за обществена поръчка. 4. Място на доставка - административна сграда на Възложителя, находяща се в гр. Балчик, ул. „ Черно море” № 9, общ. Балчик, обл. Добрич..

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30199770

Описание:

Купони за храна


Срок за получаване на офертите

25/02/2020 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Дата и час на отваряне на офертите: 13.00 на 26.02.2020г на адрес гр.Балчик, ул. „ Черно море” № 9 обл. Добрич. Място на подаване на офертите - гр.Балчик, ул. „ Черно море” № 9 обл. Добрич в срок до края на работното време, а в случай на удължаване на срока за подаване на оферти в предвидените от закона случаи- до края на работното време на деня посочен в кратката информация за удължаване на срока за подаване на оферти. Офертата по образец се представя в запечатан непрозрачен плик с наименование на участника ЕИК/Булстат, адрес за кореспонденция, телефон, факс, електронен адрес и наименование на поръчката. От участие ще бъдат отстранени участниците които не отговарят на изискванията на възложителя. Комисията може да проверява декларираните от участниците обстоятелства и да изисква представяне на доказателства. Участниците следва да представят с офертата си документите и информацията посочени от възложителя в документацията за участие. Преди подписване на договор за възлагане на обществена поръчка участникът, определен за изпълнител е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи по чл. 58, ал.1 т.1-3 от ЗОП за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1от ЗОП . Ако избраният за изпълнител участник, не представи в срок необходимите за сключване на договор документи, възложителя може да сключи договор със следващия класиран участник. Настоящата процедура се възлага на основание делегиране на правомощия при условията на чл.7 от ЗОП, съгласно Заповед № 414/11.12.2019г. на Директора на ДП "СИДП" гр. Шумен. Свободен и неограничен безплатен достъп до документацията за участие се предоставя на всички заинтересовани, включително и на АОП, на интернет адреса на Възложителя, посочен в Раздел I, подраздел "Адрес на профил на купувача".

Дата на изпращане на настоящата информация

14/02/2020  (дд/мм/гггг)