Версия за печат

BG-Кула

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

01

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

14.02.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000159629

BG311, Община Кула, ул.Възраждане 38, За: инж.Илинка Найденова, България 3800, Кула, Тел.: 0938 32227, E-mail: obshtinakula@abv.bg, Факс: 0938 32225

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://obshtina-kula.com/bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://sop.bg/obshtina-kula-349/.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

12917 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„„Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР по проект: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици и тротоари в гр.Кула, Община Кула“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството


Срок за получаване на офертите

25/02/2020 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Проект: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици и тротоари в гр. Кула, община Кула“, Административен договор BG06RDNP001-7.001-0049-C01 от 16.05.2019 г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г. по процедура BG06RDNP001-7.001 Улици – „Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици и тротоари и съоръженията и принадлежностите към тях“ по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“

Друга информация

Офертата трябва да бъде оформена съгласно документацията и приложенията, които са на разположение в профила на купувача. Документите, свързани с участието в поръчката, се представят от участника или от упълномощен от него представител – лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адреса, посочен от възложителя. Документите се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочват: 1. наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; 2. адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес; 3. наименованието на поръчката, за която се подават документите. Офертите се подават в Деловодството на Община Кула, п.к.3800, гр. Кула, ул. „Възраждане” № 38, до срока за получаване на офертите - 25.02.2020 г., 17:00 часа. Не се приемат оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или са в незапечатана опаковка или в опаковка с нарушена цялост. При изготвяне на офертите, участниците трябва да се придържат точно към обявените от възложителя изисквания и условия на поръчката. Офертата трябва да съдържа документите, съгласно документацията за участие, както и да съответства на приложените в нея образци. Отварянето на офертите ще бъде в сградата на Община Кула, гр.Кула, ул."Възраждане" 38, Заседателна зала, ет.1 на 26.02.2020 г. от 10:00 часа.

Дата на изпращане на настоящата информация

14/02/2020  (дд/мм/гггг)