Версия за печат

BG-Пловдив

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ОПИ-018

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

30.01.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 1218173091511

BG421, Окръжна прокуратура Пловдив, пл. Съединение № 3, За: Спаска Димитрова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 600480, E-mail: okrprok@plv.prb.bg, Факс: 032 638236

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.prb.bg/opplovdiv/bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.prb.bg/bg/opplovdiv/obshestveni-porchki/.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

34400 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на оригинални консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати за нуждите на Окръжна прокуратура – Пловдив, Районна прокуратура – Пловдив и ТО Първомай към Районна прокуратура – Пловдив ”

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер


Срок за получаване на офертите

14/02/2020 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни за целия период на договора и могат да се коригират в хода на изпълнение на поръчката до размера на прогнозната стойност на поръчката. Конкретните количества и видове стоки, които следва да се доставят от Изпълнителя, се определят от Възложителя с писмена заявка при необходимост. Заплащат се само заявените и доставени количества след получаването им по реда, определен в договора. Участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да доставя стоки, които отговарят на техническите спецификации на Възложителя. Заявките ще се подават в електронен вид по електронна поща или на хартиен носител по поща или факс. Участникът, избран за Изпълнител, следва да осигури възможност за приемане на заявки всеки работен ден от 09.00 часа до 17.00 часа. Доставката по конкретна заявка трябва да се извършва всеки работен ден от 09.00 часа до 17.00 часа и се предава на определено от Възложителя лице, след предварително уговорен за това час. Срокът за доставка на заявените количества е до 3 (три) работни дни, считано от часа на получаване на заявките при работно време от 09.00 часа до 17.00 часа. Изпълнителят е длъжен да замени за своя сметка некачествена стока или такава, която не съответства на спецификацията и техническото предложение, в 3 /три/ дневен срок от получаване на уведомление от Възложителя. За всяка доставка се подписва двустранен протокол в три екземпляра- два за Изпълнителя и един за Възложителя. Офертите се подават всеки работен ден от 8.30 до 17.00 часа, в срок до 14.02.2020г. включително, в служба „Регистратура, деловодство и архив“- гр.Пловдив, пл.“Съединение"№ 3 ет.6, стая 618.

Дата на изпращане на настоящата информация

30/01/2020  (дд/мм/гггг)