Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
"Предпечатна подготовка, печат и доставка на формуляри и печатни материали за нуждите на МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" АД гр. Кърджали".
Обществената поръчка включва изпълнение на предпечатна подготовка, печат и доставка на формуляри и печатни материали за нуждите на МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски"АД гр.Кърджали. Подробно описание на всички материали, се съдържат в техническата спецификация на възложителя.
На основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП, обществената поръчка е запазена за участие на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Предметът на обществената поръчка обхваща периодично предоставяне на услугата, в съответствие с техническите спецификации и образците на техническо и ценово предложения, след подадена писмена заявка от възложителя.
Срокът за изпълнение на всяка подадена заявка не може да бъде по-дълъг от 15 календарни дни, а при спешни случаи до 5 календарни дни.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
22000000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
Срок за получаване на офертите
11/02/2020 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Офертата, поставена в запечатана непрозрачна опаковка с посочен предмет на поръчката, адрес за обратна кореспонденция и телефон, факс и електронен адрес, следва да бъде представена в деловодството на МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" АД – гр.Кърджали, бул. ”Беломорски” № 53 в указания в поканата срок и час. По време на публичното заседание на комисията имат право да присъстват участниците в провежданата поръчка или техни упълномощени представители, съгласно изискванията на чл.97, ал.3 от ППЗОП.
• Достъп до документацията, допълнителна информация и документи свързани с изпълнението на поръчката могат да бъдат получени на посочения интернет адрес на възложителя: http://www.zop.hospital-kj.com/offer/17/
Дата на изпращане на настоящата информация