Версия за печат

BG-Пловдив

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ОПИ-016

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

10.01.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 1218173091511

BG421, Окръжна прокуратура Пловдив, пл. Съединение № 3, За: Спаска Димитрова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 600480, E-mail: okrprok@plv.prb.bg, Факс: 032 638236

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.prb.bg/opplovdiv/bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.prb.bg/bg/opplovdiv/obshestveni-porchki/.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

24855 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на канцеларски материали, офис принадлежности и копирна хартия по спецификация за нуждите на Окръжна прокуратура – Пловдив, Районна прокуратура – Пловдив и ТО Първомай към Районна прокуратура – Пловдив по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: “Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности”; Обособена позиция № 2: “Доставка на копирна хартия”

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса


Срок за получаване на офертите

27/01/2020 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Посочените в техническите спецификации количества са прогнозни и могат да се коригират в хода на изпълнение на договора до размера на прогнозната стойност на поръчката по съответната обособена позиция. Възложителят си запазва правото да заявява канцеларски материали, офис принадлежности и копирна хартия извън включените в Техническите спецификации списъци, като заплащането се извършва за всяка изпълнена доставка, съобразно единичните цени на стоките (артикулите) по Каталога/Ценовата листа на Изпълнителя, актуална към момента на подаване на заявката. Възложителят заплаща на Изпълнителя цена за всяка изпълнена доставка, съобразно единичните цени на стоките (артикулите), посочени в Ценовото предложение на Изпълнителя и/или Каталога/Ценовата листа на Изпълнителя, в срок до 10 (десет) календарни дни, считано от датата на подписване на двустранен приемо-предавателен протокол, удостоверяващ доставката на всички стоки, предмет на съответната заявка, и след представяне на оригинална фактура, като Изпълнителят съгласува текста на фактурата с Възложителя. Всички плащания се извършват в български лева, по банков път, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя. Съдържание на офертата: 1.Декларация за лично състояние и критерии за подбор; 2.Представяне на участника; 3.Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо; 4.Техническо предложение, съдържащо: а) предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на Възложителя ; б) друга информация и/или документи, изискани от Възложителя, когато това се налага от предмета на поръчката. 5.Ценовото предложение. 6.Опис на представените документи. Мостри: 1. Мострите следва да са опаковани отделно от представените документи и да бъдат обозначени по начин, от който да е видно кой участник ги представя и за коя обособена позиция се отнасят. 2. Мострите да са опаковани в устойчива опаковка и да бъдат придружени с опис. 3. Предаването и приемането на мострите се извършва въз основа на приемо-предавателен протокол изготвен в два екземпляра, подписан от служител на Възложителя и участника в процедурата или упълномощен от него представител. 4. При разглеждане на офертите от страна на комисията, целостта на опаковките на представените мостри ще бъде нарушена, с цел техния преглед. 5. Възложителите връщат всички мостри, чиято цялост и търговски вид не са нарушени, в срок до 10 дни от сключването на договора или от прекратяването на процедурата. Възложителят ще задържи мострите на участника, с който е сключен договорът за обществена поръчка, до приключване на договора. Офертите се подават всеки работен ден от 8.30 до 17.00 часа, в срок до 27.01.2020г. включително, в служба „Регистратура, деловодство и архив“- гр.Пловдив, пл.“Съединение"№ 3 ет.6, стая 618.

Дата на изпращане на настоящата информация

10/01/2020  (дд/мм/гггг)